Vraag

Nog steeds geen glasvezel door slechte service

  • 6 December 2019
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Tot 2 keer toe een monteur in gepland om op verzoek KPN over te gaan op glasvezel. 2 keer alles moeten organiseren om thuis te blijven. 1 x kwam de monteur niet opdagen en de andere keer konden ze niets uitrichten vanwege een foutieve opdracht. Dus tot nu toe nog steeds geen glasvezel aansluiting. Weer bellen en weer wachten en dan hoor je dat je geen afspraak kan maken. Dit wordt erg vervelend. 

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Niemeijer_a, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier zo'n gedoe van hebt, helemaal omdat het in eerste instantie niet eens je eigen keuze was. Waarom zou je nu geen afspraak kunnen maken? Zijn er wel vervolgstappen besproken? Wil je naast het beantwoorden van mijn vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.