Beantwoord

Nog steeds geen internet aansluiting

  • 13 April 2021
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Vanaf 7 April zijn we afgesloten. Ik een betaling openstaan die heb ik 6 april handmatig overgemaakt. In de nacht van 6 op 7 april alsnog afgesloten terwijl in mijn kpn de betalingen al waren verwerkt. In de ochtend van 7 April contact opgenomen met kpn, medewerker gaf aan dat het systeem het nog niet had verwerkt maar kon wel zien dat alle betalingen waren verricht beetje tegenstrijdig. Volgens medewerker zouden we eind van de dag weer aangesloten zijn.

Volgende dag nog steeds niks, zeker wel 5 keer contact opgenomen met kpn elke keer werd er gezegd dat aansluiting handmatig zou worden verricht maar dat we geduld moesten hebben.

In de ochtend van 9 April weer contact opgenomen met kpn medewerker zou er samen met een collega naar kijken en die zou wederom aansluiting handmatig herstellen maar ook dit kon een aantal uur duren. Einde van de dag nog steeds geen internet en tv, in de avond weer gebeld toen werd er opeens gezegd dat er een monteur langs moest komen. Let wel we gingen het weekend al in. Hele weekend zonder tv en internet gezeten.

Monteur is gister dus geweest, hij gaf aan dat er niks met de aansluiting aan de hand is vanuit ons huis/modem maar dat het administratief is, we worden later op de dag gebeld door een afdeling van Kpn, niet gebeld. Zelf weer contact opgenomen met kpn, wederom is er een ticket ingediend, waarvan de medewerker in eerste instantie niet wist op welke afdeling die ingediend moet worden. Na een lang telefoongesprek kregen we weer de melding dat ticket opgepakt moet worden door de desbetreffende afdeling maar wanneer dit opgelost word is nog maar de vraag dat kon de medewerker niet aangeven. In de avond weer gebeld met de vraag als ticket al is opgepakt maar dat was niet het geval.

Ik ben hier totaal niet over te spreken het lijkt alsof de medewerkers zelf niet weten wat ze met dit probleem moeten. Ik wil dat dit probleem word opgelost. We zitten al sinds woensdag zonder tv of internet en worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd

icon

Beste antwoord door Lil89 14 April 2021, 12:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Lil89, welkom op het forum! Wat een gedoe allemaal :(

Wat betreft die betaling, heb je die gedaan met de iDeal link die wij je stuurden in het bericht waar we ook de afsluiting in aankondigden? Of heb je dit via de MijnKPN of helemaal handmatig gedaan? Want in dat laatste geval kan de verwerking onder water iets langer duren dan als je de link gebruikt uit het bericht. Wat dan kan zorgen dat je alsnog afgesloten wordt ondanks dat er een betaling is gedaan. 

Ik kan er inhoudelijk verder nog niet zo veel over zeggen omdat ik zonder gegevens niet kan zien wat er nu aan de hand is. Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier weer reageren als je dat gedaan hebt? Dan kunnen we dit nakijken en zien wat we kunnen doen. 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik ken je omstandigheden niet natuurlijk maar kan je aanraden om te voorkomen dat je afgesloten wordt. Het weer aansluiten is een ingewikkeld administratief proces dat je een hoop geld kost. De kosten voor af en aansluiten zijn best fors. KPN maakt het klanten heel makkelijk om een betaling eenmalig uit te stellen best wel. Als je zoekt op KPN+betaling uitstelling kom je op een webpagina waar je dat heel makkelijk kunt regelen, zo gepiept en scheelt je een hoop geld/frustratie. Zie de link hieronder. Dat voorkomt een hoop gedoe. Hopelijk heb je weer beeld, geluid en internet. Take care !

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

Reputatie 7
Badge +20

Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je. 

Ik heb gister contact gehad met kpn. Het probleem met mijn aansluiting is gedeeltelijk verholpen. We kunnen weer tv kijken en hebben ook weer internet alleen valt het steeds weg. Nu blijkt het probleem ook nog te liggen aan onze modem. Terwijl we voorheen voor de afsluiting nooit problemen hebben gehad. Maar we krijgen vandaag een nieuwe modem en daarmee zou het probleem volledig moeten zijn opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben benieuwd. Ik hoor graag van je als je het nieuwe modem hebt kunnen testen. Want ik hoop dat daar het wegvallen ook mee verholpen is, want dat is knap irritant.Â