Beantwoord

Nog steeds het noodpakket

  • 19 April 2019
  • 2 reacties
  • 1408 keer bekeken

Goede dag. Ik heb sins november 2018 een internetabonnement bij kpn. Ik heb echter nog steeds geen eigen aansluiting. Het glasvezelbedrijf heeft al maanden niks van zich laten horen en ik heb nu een tijdje het noodpakket. Het noodpakket werkt naar behoren, tot kort geleden. Het noodpakket laat mij wel verbinden, maar ik heb geen internet.

Ik vraag me echt af hoe het nou in vredesnaam mogelijk is dat ik nu 5 maanden na mn aanvraag nogsteeds geen internet heb.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 April 2019, 09:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @R.H.J. Verbaas, welkom! Ik zie een melding van 17-4 dat de aangevraagde vergunning nog steeds niet verstrekt is. Helaas betekent dit inderdaad dat we nog steeds geen internet voor je aan kunnen sluiten. Voor wat betreft je noodpakket: ik heb voor de zekerheid een verhoging van het aantal MB's aangevraagd voor je. Dat zal vermoedelijk dinsdag verwerkt worden, i.v.m. het paasweekend. Maar wellicht ligt het probleem daar niet. Wil je in ieder geval het 097- en/of simkaartnummer van de mifi router in je forumprofiel zetten? Dan ga ik proberen er naar te kijken. Je kunt zelf proberen om het netwerk 'te vergeten' en opnieuw te verbinden en/of de mifi router eens uit en aan te zetten.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet gereageerd hebt, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.