Beantwoord

nog steeds wegvallend wifi

  • 17 January 2021
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedendag,

 

Inmiddels een maand terug keurig geholpen door 1 van de medewerkers met betrekking tot het weg vallen van de wifi. Na alles uitgelegd wat ik al gedaan had, heb ik een nieuwe experia box ontvangen aangezien ik nog een zeer verouderd model had. Hiermee zouden de problemen dan opgelost moeten wezen dachten we allebei. Ja dat klopt voor wel geteld 1 week… Inmiddels valt me wifi wederom op de meest rare plekken in huis eruit.  En dan is het niet voor een minuutje of 2 3 nee meteen voor 15-20minuten…..

Er is ook al een keer gekeken hoe de verbinding is naar het modem en hier konden ze geen fouten in vinden…

 

Onderhand zoals jullie wel begrijpen ben ik er nu best wel klaar mee aangezien dit straks aardig in de papieren gaat lopen met de telefoon als de wifi op de meest rare momenten uitvalt.

De wifi manager geeft ook niets raars aan voordat daar over begonnen wordt wederom….

Welke optie's zijn er nu nog over of ben ik nu tot me grote spijt genoodzaakt om of er mee leren te leven(wat eigenlijk niet zou moeten aangezien ik er voor betaal), over te stappen wat ik eigenlijk niet wil. Of komen jullie met een oplossing die passend is bij dit probleem??

 

Ik hoor het graag.

Dennis

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 January 2021, 21:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dennis Droog ,

Je zou KPN SuperWifi kunnen aanschaffen.

KPN schrijft : 

 

KPN SuperWifi is dé totaaloplossing voor nog beter dekkende wifi in je gehele huis. Hoe je ook woont! Want met KPN SuperWifi creëer je, samen met het veilige KPN modem, de nieuwe KPN Thuis app en de innovatieve KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel eigen wifinetwerk. 

En dit zonder ethernetkabels door het hele huis te trekken. Met deze oplossing is het mogelijk om bijvoorbeeld met hoge wifisnelheden HD content zoals YouTube en Netflix te streamen, ook op zolder, zonder haperingen. 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

Gaat het om een glasvezel of een koperverbinding in het laatste geval kun je het beste het aansluitkabeltje voor een nieuwe kabel van max 150 cm te vernieuwen