Beantwoord

Noodpakket aanvragen?

  • 8 January 2019
  • 5 reacties
  • 1560 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week een internet abonnement afgesloten bij KPN. Er werd toen aangegeven dat de router vrijdag 11 jan zou worden aangesloten. Echter kreeg ik gisteren een bericht dat de monteurs erg druk zijn waardoor ik nu pas 22 jan internet zou krijgen. Ik vroeg me af of ik een noodpakket opgestuurd zou kunnen krijgen zodat ik tot die tijd wel internet heb.

Groetjes,
Casper
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 January 2019, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Casper, welkom op het forum! Dat is een aardige uitstel. Dank alvast voor het invullen van je gegevens. Ik zie echter geen openstaande bestelling op dat adres. Kun je controleren of je gegevens kloppen? Als ze kloppen, heb je echt bij KPN aangevraagd of wellicht toch bij een andere aanbieder?
Hallo Erik,

Ik zie dat het verkeerde adres is ingevuld (mijn oude adres). Nu staat het goede adres er!
Reputatie 7
Badge +30
Top, dank je! Ik heb een noodpakket aangevraagd, daarover krijg je een mail. Het pakket wordt morgen afgeleverd bij het servicepunt in de Boek en Co. Daar krijg je per sms verder bericht van.

Ik heb ook nog even gekeken naar de reden van het uitstel. Dit komt omdat je op een 'complex adres' woont. Je woont op een huisnummer met toevoeging, maar in onze systemen zien wij alleen het hoofd huisnummer en dan dat er op dat adres meerdere aansluitingen zijn. Daarom moet er achter de schermen nog wat gebeuren en is er een andere monteur nodig.
31 januari monteur geweest om mijn aansluiting i.v.m. verhuizing te realiseren. Bleek ik een glasvezelkabel te missen. Deze is gisteren opnieuw aangebracht. Nu moeten wij tot dinsdag wachten totdat wij opnieuw een monteur geleverd krijgen. Nu hebben wij tot die tijd geen internet en al onze telefoons zijn al over onze limiet. Beide kinderen in examenjaar hebben echt wifi nodig. Kunnen jullie geen noodpakket voor ons verzorgen?
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen, Sinteur, welkom! Geen leuke verrassingen, missende kabels. Het is in gevallen als deze beter om een eigen topic aan te maken, dan wordt je sneller gezien. Het is inmiddels dinsdag, is de monteur al geweest?