Vraag

noodpakket aanvragen

  • 22 February 2019
  • 16 reacties
  • 3528 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond, ik werd vanmiddag gebeld door KPN netwerk dat de kabels nog niet goed zijn aangelegd waardoor men de (nieuwe) splitsing op adres niet kan zien. Hierdoor zal zeer waarschijnlijk mijn aansluiting per 4 maart in het geding komen. Men sprak over een noodpakket wat ik kan aanvragen. waar kan ik dit doen, wat is het tijdspaden hoe gaat dit in z'n werk? Veel dank alvast voor de informatie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @YFR4,

Ik heb dit al voorgelegd bij webcare, ze zullen dit met jou oppakken. Het is best wel druk, en dan kan het even duren. Maar het kan ook in 1x snel gaan. 🙂
Reputatie 7
Badge +25
Hoi! De kabels moeten natuurlijk wel goed liggen, anders wordt het een lastig verhaal. Om te kijken hoe de vork precies in de steel zit, en of ik een "noodpakket" kan bieden, heb ik jouw gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Reputatie 1
hi Paul.
Consider it done
Reputatie 7
Badge +22
hi Paul.
Consider it done

En zo kan het in 1x snel gaan! 😉
Reputatie 1
euhmm.. Dennis, ik bedoelde dat ik mn gegevens had ingevuld, verder nog niets hoor.
Reputatie 7
Badge +22
euhmm.. Dennis, ik bedoelde dat ik mn gegevens had ingevuld, verder nog niets hoor.
I Now, maar dan kan @Paul_ gaan kijken wat er mogelijk is voor je. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Was ik maar zo snel. ;)

Ik heb even gekeken en ik zie dat de order er sinds vandaag in staat. Ik zie nog geen notities erbij staan (kan even duren) maar het zal als volgt in z'n werk gaan:

De bestelling loopt door de verschillende achterliggende systemen
De order zal wellicht (maar hopelijk niet) "uitvallen" met een reden/notitie van KPN Netwerk NL
Dan komt de bestelling bij een achterliggende afdeling die contact met je opneemt
Zij gaan de bestelling "bewaken" (in de gaten houden en begeleiden)
Als blijkt dat we niet op tijd kunnen leveren, kunnen we inderdaad een noodpakket gaan leveren, en die zullen we t.z.t. dan ook sturen

Het noodpakket zoals dat vaak wordt genoemd houdt in: Mobile Wifi (MiFi) met 50GB data op een 4G SIM.

Wat ik met je wil afspreken is dat ik het bovenstaande proces voor je in de gaten houdt, en als daar vragen over zijn, dan zoek ik het voor je uit. Ik kan namelijk niet bij voorbaat al een noodpakket versturen, en ik wil voorkomen dat we (die achterliggende afdeling en ik) langs elkaar gaan werken.
Reputatie 1
beste Paul,

Dit klinkt als een goed plan. Enorm veel dank voor de snelle service, we wachten even af.
Reputatie 7
Badge +25
beste Paul,

Dit klinkt als een goed plan. Enorm veel dank voor de snelle service, we wachten even af.

Geen probleem. Trek me gewoon even aan m'n digitale mouw indien je het nodig vindt dat ik er even naar kijk. Ik zal volgende week sowieso weer even kijken of ik je een update kan geven over de situatie.
Reputatie 7
Badge +25
Nog geen wereldschokkende dingen te zien in de bestelling @YFR4, maar ik zie wel dat de geplande leverdatum op 8 maart staat met een afspraak voor de monteur. Klopt dit allemaal?
Reputatie 1
ja, had ik ingepland, maar men zei dat deze er dan waarschijnliljk weer uitgehaald zou worden. Heb nog niets gehoord
Reputatie 7
Badge +25
Oké, dan houden we 'm gewoon in de gaten en dan gaan we het zien.
Reputatie 1
Hopelijk is er inmiddels al iets meer bekend. Ik kreeg een reminder voor de monteur die op 8 mrt is ingepland. echter, netwerk zou pas 15 maart kunnen, dus dat gaat niet. Om het nog iets ingewikkelder te maken gaf netwerk vandaag aan dat ze een fout hebben gemaakt en dat 15 maart zeer waarschijnlijk niet haalbaar is.
Lang verhaal kort, denk dat een noodpakket toch echt een noodzaak gaat worden...
Reputatie 7
Badge +25
Hoi! Ik zie wel wat notities maar nog steeds de afspraak op 8 maart inderdaad. Ik heb de achterliggende afdeling nu zelf aangestuurd om dit uit te zoeken, en ze nemen dan ook indien nodig contact met je op (via het 06-nummer).
Reputatie 1
top, ook noodpakket is nu verstuurd. dank je wel Paul!
Reputatie 7
Badge +25
top, ook noodpakket is nu verstuurd. dank je wel Paul!
Mooi zo! Ik hoop dat je 'm niet al te lang nodig hebt natuurlijk. 🙂