Beantwoord

Noodpakket aanvragen

  • 13 September 2019
  • 3 reacties
  • 1160 keer bekeken

Hoe vraag ik een noodpakket aan?
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 September 2019, 09:02

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19
Die kan je niet aanvragen. Die krijg je als je in "nood" zit maat dan kan je het beste je verhaal hier vertellen. Een medewer reageert daar doorgaans binnen 48 uur op. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @M.v.vliet, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een noodpakket kan je helaas niet zelf aanvragen, dit gaat via de klantenservice en zij moeten een aanvraag doen bij een achterliggende partij. Die partij beslist dan of er voldaan wordt aan de voorwaarden van een noodpakket, en sturen hem in dat geval op!

Mag ik vragen wat de reden is dat je een noodpakket wil aanvragen? Heb je geen diensten (voor een langere periode) of moet je een verhuizing overbruggen?

In ieder geval, je kan altijd even contact opnemen via 0800-0402 of onze LiveChat functie om te kijken of je in aanmerking komt hiervoor. Uiteraard zoek ik het ook graag voor je uit, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)!
Reputatie 7
Badge +21
@M.v.vliet, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen of heb je op een andere manier contact gehad met KPN?

Reageer