Vraag

Noodpakket aanvullen

  • 27 December 2020
  • 14 reacties
  • 133 keer bekeken

Goedemiddag, wegens verhuizing heb ik een noodpakket aangeboden gekregen waarvan de 50 gb op is. Ik verneem op het forum dat deze aangevuld kan worden. 11 december had ik al vast internet moeten hebben wat tot op heden nog niet gelukt is wegens glasvezel 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook simkaartnummer invullen, dit nummer kun je op de simkaart vinden die in de kleine router zit. 

Goedemiddag,

 

Is het de bedoeling dat simkaartnr op profiel is af te lezen?

Reputatie 7
Badge +24

Nee, als je het daar invult kunnen alleen KPN medewerkers meelezen. :slight_smile:

Simkaart nr is 8931080219

                           12890589 7

Mijn kpn profiel heb ik zojuist aangevuld

Reputatie 7
Badge +24

Simkaart nr is 8931080219

                           12890589 7

Gedaan! Gelukt? 

Fijn! Bedankt. Heb net even getest en heb weer internet.

Ik hoop dat het andere probleem met internet snel opgelost kan worden

Reputatie 7
Badge +24

Dat hoop ik uiteraard ook, laat het me hier weten mocht de data opraken. 

Goedenavond Alex, al een tijdje heb ik weer problemen met het noodpakket. Ik voer het juiste wachtwoord in maar router zegt dat het onjuist wachtwoord is.

Glasvezel nog steeds niet opgelost. Kpn zou rode kabel opsturen maar nog niets ontvangen. Mogelijk zou het probleem hiermee verholpen zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Hi, heb je nog een gewone utp kabel liggen? Kleur maakt namelijk niet uit en het gaat om een doodgewone netwerkkabel. Ik kan je anders ook eentje sturen, maar dat is gelijk best een lange.  

Wat je wachtwoord betreft, dit kun je vinden in de instellingen van het apparaatje zelf. Dat kan ik helaas niet vanaf hier voor je zien. :(

Gisteren gebeld met kpn. Er is  een fout gemaakt door het abonnement te annuleren. Maar word nu weer aan gewerkt. Het noodpakket is waarschijnlijk buiten werking gesteld. Vanochtend kreeg ik per SMS bericht dat noodpakket nu weer aangevuld is. Het probleem is dat het wachtwoord onjuist is terwijl ik het toch juist ingevoerd heb. 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is haast onmogelijk, wij hebben op afstand geen invloed op dat wachtwoord. Probeer het even te resetten door het resetknopje aan de achterkant onder de klep 10 seconden ingedrukt te houden. Dan gaat alles weer naar fabrieksinstellingen. 

Goedenavond,

 

Het is al geruime tijd geleden dat ik contact met u hen opgenomen aangaande mijn internet aansluiting die nog steeds niet werkend is wat al vanaf eind november 2020 loopt! Ik hoop dat u me hierbij kunt helpen en er zsm actie ondernomen gaat worden. Vanuit kpn word gezegd dat er glasvezel ligt wat ook wel klopt maar nog opgegraven moet worden en aangesloten in de woning. Ongeveer maand geleden zijn 2 monteurs gekomen die de glasvezel opgegraven hebben maar deze ligt nog niet bij de woning ongeveer 10 meter er vandaan waardoor het niet met de hand gegraven kan worden volgens de monteurs. Dus de kabel zal geschoten moeten worden. Er kan niet gezegd worden wanneer dit uitgevoerd gaat worden. Ik voel me dus behoorlijk aan het lijntje gehouden terwijl er wel maandelijkse incasso in rekening gebracht word wat mijns inziens niet terecht is omdat ik helemaal geen vast internet kan gebruiken. Bovendien word er vanuit kpn gezegd dat er alleen glasvezel ligt terwijl er volgens de monteurs ook nog een normale koperen aansluiting is die ook gebruikt kan worden. Deze aansluiting kan mijn inziens toch actief gemaakt worden vanuit kpn? Bij mij rijst de vraag waarom hier niet naar gekeken is vanuit kpn. Het gaat mij er alleen om dat ik zsm internetverbinding heb! Ik moet het tot nog toe doen met een noodpakket wat idd voor nood bedoeld is maar niet voor maanden. Overigens is de data weer op. Kan dit zsm weer aangevuld worden?

 

Met vriendelijke groet,

Eelco Verhage 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Kpnmijn, ik zie dat dit nog steeds bij de netwerkbeheerder ligt. Ik heb nu onze afdeling die over de levering gaat gevraagd om hier navraag over te doen. Erg rot, we zijn hier helaas wel van afhankelijk. 

Heb je dit daar (scrol naar beneden voor de contactmogelijkheden) ook nagevraagd?