Beantwoord

Noodpakket opwaarderen

  • 7 November 2019
  • 4 reacties
  • 286 keer bekeken

Hoi!

Kan ik via hier mijn noodpakket opwaarderen?

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 8 November 2019, 11:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Pippert, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Via de klantenservice kan je inderdaad je noodpakket laten opwaarderen. Het toevoegen hiervan kan maximaal 1 werkdag duren, dus het is zaak om dit zo snel mogelijk te doen. Fijn dat je jouw profiel al had aangevuld, dat maakt het een stuk makkelijk! Ik heb nu een extra bundel voor je noodpakket aangevraagd, hopelijk wordt het vandaag nog toegevoegd.

Heb je nog andere vragen? Dan weet je ons te vinden! Is het urgent, bel dan even met 0800-0402.

Super bedankt!! 

Hallo! Wegens een storing heb ik een noodpakket gekregen, alleen ben ik helaas door de 50 gb heen… Ik kan helaas niet vinden hoe ik dit op kan waarderen. Zou u mij kunnen helpen? 
 

Bij voorbaat dank! 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Eetje1966 

volgens KPN moderator Erik in dit topic kan je dit zelf regelen via 0800 0402

quote:

De snelste manier is bellen met 0800-0402. Dit zit namelijk tegenwoordig ingebouwd in het telefoonmenu. Als je inspreekt dat je een noodpakket wilt opwaarderen wordt dit, na een aantal vragen, direct voor je uitgevoerd. Mocht dat toch niet lukken, geef dan inderdaad aan dat je een medewerker wilt spreken. Die kan het dan voor je aanvragen. In dat geval krijg je de nieuwe data binnen 24 uur (werkdagen) bijgeschreven.