Vraag

Noodpakket, wanneer ontvang ik deze?

  • 10 January 2020
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

9 januari 2020, precies hetzelfde geval als boven beschreven, eerst kastje wat niet hielp, geen WiFi, toen andere modem, dus ook niet en nu maar wachten op noodpakket, ben benieuwd, wat me wel erg tegen zit is de communicatie die me wordt toegezegd dit is werkelijk nihil, zou worden opgebeld door verschillende mensen maar wacht nog steeds, maak dan geen afspraken, mensen zitten erop te wachten. Hoop dat het vlug wordt opgelost wordt erna wel een beetje moedeloos van en dan ook nog eens door buiten mijn schuld, kom op KPN beter je best doen

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Anky123, welkom! Wat jammer om te lezen dat onze diensten jou zoveel gedoe opleveren :-(. Heb je het noodpakket inmiddels binnen? En hoe staat het met het eigenlijke probleem? Gaat dat opgelost worden? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er dan graag verder mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Anky123,  ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het inmiddels gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het alsnog gerust weten.Â