Beantwoord

Noodpakket wifi data op. Al 2 dagen wachten!

Door onduidelijke reden is de afdeling spoed en herstel niet in staat geweest om de lijn te activeren thuis. Nu een noodpakket ontvangen. Digitenne heeft 2 naleveringen gekost omdat niet gevraagd had of ik een scart aansluiting heb op de tv. Gevolg. 2 naleveringen. 1 x CI slot. 1 x verdeelplug (was men vergeten). Kost 2 dagen extra.
De wifi dongle is na 2 dagen op. Ik bel bij 40gb dat hij moet worden opgehoogd (was beloofd eenvoudig te zijn).
Resultaat tot nu toe.
3 x klantenservice gesproken. 3 aanvragen gedaan zeggen ze.
Geen sms ontvangen. Geen extra data. Geen wifi.
Dit terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik veel gebruik maak van wifi voor werk, studie.
Ben nu genoodzaakt de mobiele data bundel van mezelf en mijn vrouw te gebruiken om toch te kunnen werken en studeren.
Het enige wat de klantenservice zegt is dat het bij de backoffice is aangemeld.
Hier koop ik niks voor.
Wie kan mij helpen? Service bieden?
Ben benieuwd.
Morgen maar eens bij een kpn winkel langs.
icon

Beste antwoord door WM15515 27 februari 2018, 11:24

Het is inmiddels allemaal opgelost! Hulde!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi WM15515, welkom op het forum! Vervelend dat je nu zonder internet zit. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat jouw internetverbinding op 13 februari is overgenomen door Ziggo. Dan duurt het helaas even voordat wij in staat zijn om het KPN signaal weer op de glasvezel te zetten.

Balen dat het opwaarderen van de dongel nu zo moeizaam gaat. Is de 50 GB inmiddels wel toegevoegd aan jouw tegoed? Helaas heb ik geen mogelijkheid om dat in te zien namelijk. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Beste @Justin_. Ik heb helaas nog geen data erbij. Vanmorgen een heftige discussie gehad met de klantenservice en klachten afdeling.
Men zegt dat het fout is gegaan bij de aanvragen bij de live chat. Die zijn niet meer te zien door de klantenservice. Wat ik vreemd vind. Ook kan men geen chat geschiedenis bekijken. Heel vreemd.
Concluderend is er nu een aanvraag die waarschijnlijk vanmiddag na half 4 een upgradw zou moeten geven aan de dongle.
Laten we hopen dat dat ook zo zal zijn.
Ik kan namelijk niet zonder data. Loopt gigantisch de mist in met studie, werk en andere zaken.
Waar de klantenservice trouwens van zei dat ik mijn eigen data van de mobiele telefoon voor moest gebruiken. Alsof kpn bepaald waar ik mijn data voor moet gebruiken. Erg onvriendelijk richting de klant.
Dus afwachten maar.. Word vervolgd.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi WM, Justin is er niet meer, vandaar dat ik even reageer. Heb je de extra data inmiddels al ontvangen? Zo niet, reageer op mijn privébericht dan ga ik kijken of ik hier meer over kan achterhalen.
Update : nog steeds geen data. 50min aan de telefoon met de klantenservice. Krijgen geen contact met de desbetreffende afdeling. Kunnen niets doen. Gelukkig heeft deze medewerker wel een service gevoel en stuurt een compleet nieuw noodpakket toe die ik morgen kan afhalen. Hulde!!
Blijft natuurlijk de vraag bestaan waarom het zo moeilijk moet. En wat ik met 2 x een noodpakket moet doen. Welke moet ik straks gaan upgraden als het op is? De monteur staat pas voor 6 maart.
Er komt een vervolg...
Het is inmiddels allemaal opgelost! Hulde!
Reputatie 7
Badge +27
Goed om dat te horen, WM!

Reageer