Nooit meer iets kwijt met de Tile Pro Bluetooth Tracker

• 16 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 154 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
Ben jij ook altijd je sleutels kwijt? Vanaf nu hoef je niet meer je hele huis overhoop te halen. In onze KPN shop kan je namelijk de Tile Pro Bluetooth Tracker vinden. Deze tracker kan je bevestigen aan je sleutelbos, tas of fotocamera en met behulp van een app word je snel en eenvoudig weer naar je spullen toe gebracht. Handig toch?!

De Tile Pro Tracker werkt via Bluetooth, dat betekent dat hetgeen je zoekt binnen maximaal 90 meter bij je vandaan mag zijn, ideaal voor in huis dus. In de app vind je een kaartje met een optimale naderingsmeter, zo zie je wanneer je dichterbij komt, wat het vinden nog eenvoudiger maakt. In de app kan je ook instellen waar je Tile aan bevestigd is, zo kan je meerdere Tiles gebruiken. De batterij gaat ongeveer een jaar mee en kan je zelf vervangen.

Ben je nieuwsgierig geworden naar de Tile Pro Tracker? Je kan hem vinden in onze apparatuur webshop of bekijken hoe hij werkt in deze video.

1 reactie

Deze Tile is een superhandig product! Afgelopen week heb ik deze kado gedaan aan mijn vader nadat hij een dag bezig is geweest zijn autosleutels te vinden die uiteindelijk ergens in de schuur lagen.. Helemaal blij natuurlijk toen ik hiermee aankwam zetten!😀

Ik ben ook benieuwd wat andere mensen vaak kwijt zijn of wat ze graag willen beschermen om niet kwijt te raken.. Plakken op je snowboard, aan de tas van je kind, om de nek van de hond etc? Iemand mooie suggesties?

Reageer