Beantwoord

NT valt steeds uit. Wil graag een nieuwe

  • 15 January 2023
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Wil een nieuw NT kastje. Huidige is versleten. Valt steeds uit.

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 January 2023, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @NT kastje voor internetstoringen is KPN 24/7 bereikbaar op 0800 0402.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @NT kastje! Is het gelukt via de klantenservice een vervangend NT te krijgen?

Nee helaas niet. Er is mij beloofd 10 dagen geleden dat er een nieuwe kabel opgestuurd zou worden om te kijken of het misschien daaraan ligt en om te voorkomen dat er voor niets het kastje vernieuwd wordt maar helaas nog niks ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +17

@NT kastje wil je in dat geval toch je profiel invullen? En hier ook even een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan ga ik kijken waarom dit op zich laat wachten. Het kan zijn dat een nieuw NT niet nodig is. Maar niks opsturen lijkt me niet handig.Â