Beantwoord

NTU en Nokia ONT gemonteerd, geen signaal

  • 3 March 2021
  • 14 reacties
  • 510 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen,

Vanmorgen NTU en Nokia ONT gemonteerd door kpn monteur, geen signaal (alarm lampje, geen pop)

Hoe lang duurt het normaal dat dit gaat werken?

Groet,

 

icon

Beste antwoord door Flippie_78 11 March 2021, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Flippie_78!

Ik ben even mee gaan kijken en zie dat de gewenste leverdatum vandaag is. Heb je de Experia Box al aangesloten op de glasvezelaansluiting? Wat gebeurt er dan? :blush:

Je kunt ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402 (gratis) voor sneller contact. Mijn collega helpt je dan verder!

Reputatie 1
Badge

Dank voor je reactie, nee ik heb experia box nog niet aangesloten, die ga ik niet gebruiken.

Maar ik neem aan als alarm lampje brand en pop lampje uit is, dat er nog geen signaal is?

 

Reputatie 7
Badge +30

Klopt, er is dan op dit moment nog geen signaal. Ik heb nog even wat dieper gekeken in het systeem en ik zie wel wat staan, eind februari al, dat er eigenlijk een monteur zou moeten komen. Is er ook een geweest ergens tussen 24 februari en nu?

Zo ja, wacht nog even vandaag af of het signaal dan in de loop van de dag op actief springt. Als dat niet zo is, dan kunnen we morgen (na het verlopen van de activatiedatum) verdere actie ondernemen. Dat zal dan of een monteur zijn, of een technische melding. Wel zou ik je in dat geval aanraden om even te bellen (0800-0402) omdat alles dan direct met je besproken en geregeld kan worden. Mag natuurlijk ook via het forum, maar dat gaat wel met iets meer vertraging.

Reputatie 1
Badge

Hoi Erik

Vanmorgen om 8:00 is de kpn monteur geweest, dan wacht ik vandaag nog even af of het signaal er op komt en anders bel ik even.

Bedankt voor het kijken!

Reputatie 1
Badge

Helaas vandaag nog geen signaal, ik heb 0800-0402 gebeld en backoffice gaat mij terugbellen

Reputatie 1
Badge

Nog een keer gebeld, volgens medewerker van helpdesk moet backoffice mij terugbellen omdat er een probleem met het abonnement is.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er een melding is aangemaakt, Flippie. Zoals ik het hier zie hebben wij nog niet de afmelding binnengekregen vanuit KPN NetwerkNL dat de installatie voltooid is. Het systeem denkt dan dat het abonnement nog niet kan starten. De melding die is aangemaakt gaat naar de back office, en die gaan zorgen dat dit zo snel mogelijk in orde komt. Er wordt vanuit de back office dan ook contact met je opgenomen. Wel verwacht ik dat niet eerder dan maandag., 

 

Heb je op dit moment nog diensten via een andere provider? Zo niet, heb je ook een mobiel abonnement bij ons? Als dat het geval is kan ik die namelijk voorzien van gratis extra data zodat je dat als overbrugging kunt gebruiken. 

Reputatie 1
Badge

Bedankt Erik_, dan wacht ik nog even af.

Ik heb nog internet via mijn oude provider dus dat komt goed!

Reputatie 7
Badge +30

Ah, mooi. Dat scheelt :) Ik kijk hier zelf dan maandag ook nog even weer naar om een vinger aan de pols te houden.

Reputatie 1
Badge

Zoals ik het hier zie hebben wij nog niet de afmelding binnengekregen vanuit KPN NetwerkNL dat de installatie voltooid is.

Wel gek dat je kunt bestellen als er nog geen afmelding is geweest :)

Vandaag nog geen belletje gehad van backoffice, ook geen signaal op de ONT.

Reputatie 1
Badge

@Erik_  heb jij nog iets teruggezien van KPN NetwerkNL?

Reputatie 7
Badge +30

Yes, heeft even geduurd, maar ik heb wat meer duidelijkheid, @Flippie_78 . We wachten inderdaad nog op de afmelding van KPN NetwerkNL. Echter ervaren zij wat issues waardoor dit nog niet gelukt is. Daar wordt bij hen aan gewerkt. Zodra dit rond is kunnen zij de afmelding doen, en kunnen wij onze monteur plannen. De back office heeft je gisteren proberen te bellen hierover, maar heeft je helaas niet bereikt. Je hebt als het goed is een sms gekregen met contactinfo. Ik wil je vragen om via dat nummer contact op te nemen. Je komt dan direct bij de back office uit.

 

Reputatie 1
Badge

Ik zag vanmiddag dat ik signaal heb. En internet werkt

Bedankt voor de inspanning!

Reputatie 7
Badge +30

Oh, fantastisch, goed om te horen! Dan was de informatie die ik kreeg op dat moment ook al niet meer helemaal up to date. Maar gelukkig in dit geval dan positief niet up to date :)