Bestaande glasvezelklanten kunnen vanaf vandaag ook kiezen voor een 200/200 variant.
Dit kost €8,99 p/m
Voor nieuwe klanten is het (nog) niet te kiezen maar ik verwacht dat dat wel gaat gebeuren.
Page 3 / 3
Weet ik, maar om de WiFi beetje te bewaren voor andere dingen inmiddels netwerkkabel naar de TV. De WiFi verlenger van KPN is Beetje hetzelfde als die TP link die we al hebben. Eigenlijk hebben we dus niets aan de 200/200 vwb WiFi tenzij we met zn allen in de gang gaan zitten ?. Denk dat ik moet zoeken naar 5ghz router en met kabel moet doortrekken.
Even wat anders 😉 waarom haal jij geen hogere snelheid op WiFi dan? (5 GhZ uiteraard) Ik ken namelijk iemand met T-Mobile Thuis met als snelheid 500/500 welk over WiFi (5 GhZ) de volledige snelheid haalt.
Even wat anders 😉 waarom haal jij geen hogere snelheid op WiFi dan? (5 GhZ uiteraard) Ik ken namelijk iemand met T-Mobile Thuis met als snelheid 500/500 welk over WiFi (5 GhZ) de volledige snelheid haalt.
Overigens heb ik mijn abonnement op 24 juni teruggezet naar 100/100Mbps zodat ik 200/200Mbps geleverd ga krijgen voor €4,99 per maand i.p.v. 500/500Mbps voor €12,99 per maand. Een prijsverschil van €8,- per maand voor 300Mbps vind ik te veel.
Reputatie 3
@wjb Is bij jou de snelheid ook daadwerkelijk aangepast naar 200/200 ?
Duidelijk @wjb ! 🙂 dan snap ik hem helemaal!
@labrag12 ,
Daar is KPN nog mee bezig! er komt ergens in juli een 'veeg batch' dat iedereen naar zijn nieuwe snelheid gaat indien mogelijk/nodig.
Daar is KPN nog mee bezig! er komt ergens in juli een 'veeg batch' dat iedereen naar zijn nieuwe snelheid gaat indien mogelijk/nodig.
Mss is dit het probleem en heeft iemand een oplossing?
Dit staatvop website KPN;
Brand 1 lampje bij de LAN poort groen en het lampje ernaast staat uit, dan heb je een interne 100Mbit verbinding. Branden deze groen en oranje dan heb je een interne verbinding van 1Gbit.
Wij hebben de experiabox v10. Kan ik hier nog wat aan doen of is dit de maximale output als ik bedraad werk?
Heb je ook televisie van KPN?
Zo ja, dan heb je waarschijnlijk een netwerkkabel naar de TV ontvanger in de woonkamer liggen.
Koop dan een KPN WiFi "versterker" en sluit de aan op die netwerkkabel. De TV ontvanger sluit je vervolgens weer aan op de KPN WiFi "versterker". Als jouw mobiele apparaten het aankunnen, dan zal je in jouw woonkamer dan via 5GHz vast en zeker die 200Mbps gaan benaderen.
Zo ja, dan heb je waarschijnlijk een netwerkkabel naar de TV ontvanger in de woonkamer liggen.
Koop dan een KPN WiFi "versterker" en sluit de aan op die netwerkkabel. De TV ontvanger sluit je vervolgens weer aan op de KPN WiFi "versterker". Als jouw mobiele apparaten het aankunnen, dan zal je in jouw woonkamer dan via 5GHz vast en zeker die 200Mbps gaan benaderen.
Zonder dat ik het gevraagd heb snelheid opgewaardeerd naar 200.
Zet die handel weer terug naar waar het stond.
Dit kan echt niet
Zet die handel weer terug naar waar het stond.
Dit kan echt niet
Zet die handel weer terug naar waar het stond.
Dit kan echt niet
200/200 Mbit/s Glasvezel + €8.99 p/mnd
Niets voor niets bij KPN ze hadden mijn rekening al verhoogd.
Uiteindelijk trek je aan korstte eind bij dit soort bedrijven.
Dus terugzetten die handel, en dat is gebeurd nu
Niets voor niets bij KPN ze hadden mijn rekening al verhoogd.
Uiteindelijk trek je aan korstte eind bij dit soort bedrijven.
Dus terugzetten die handel, en dat is gebeurd nu
Niets voor niets bij KPN ze hadden mijn rekening al verhoogd.
Uiteindelijk trek je aan korstte eind bij dit soort bedrijven.
Dus terugzetten die handel, en dat is gebeurd nu
Jammer dat je hem weer teruggezet hebt want nu krijg je dat voordeeltje waarschijnlijk niet meer. 😞
Bij mij is die "gratis" snelheidsverhoging nog niet geactiveerd, maar ik hoop dat dat snel zal gaan gebeuren. Zie: https://forum.kpn.com/internet-9/de-prijs-en-pakketwijzigingen-bij-kpn-2018-449789/index39.html#post637411
Ik was tevreden met wat ik had, heb alle snelheden uitgeprobeerd en ik heb voldoende aan de standaard mogelijkheid.
Dus betaal ik niet meer dan mijn pakket.
En dat is al meer dan genoeg. 🙂
Dus betaal ik niet meer dan mijn pakket.
En dat is al meer dan genoeg. 🙂
Dus betaal ik niet meer dan mijn pakket.
En dat is al meer dan genoeg. :-)
Nee, bij de prijsverhoging heb ik dat teruggezet naar dat wat bij het pakket hoorde wat ik afgesloten heb in januari 2017.
En ik zie op mijn rekening (site) geen apart bedrag voor internet.
En voor mijn twee tv toestellen en telefoon (KPN) mobiel (KPN) is dat ruim voldoende.
500/500 100/100 en 200/200 daar gebruik ik mijn internet te weinig voor.
Het is goed zoals het nu is.
En ik zie op mijn rekening (site) geen apart bedrag voor internet.
En voor mijn twee tv toestellen en telefoon (KPN) mobiel (KPN) is dat ruim voldoende.
500/500 100/100 en 200/200 daar gebruik ik mijn internet te weinig voor.
Het is goed zoals het nu is.
Daarom ook maar het was zo, mijn tv signaal viel weg. Dus kijk ik waarom op "Mijn KPN."
En daar stond dat ik 200/200 had, en dat wilde ik niet.
Teruggezet dus (via de site Mijn KPN) Maar ongevraagd opgewaardeerd dus.
Genetic, wanneer heb jij de snelheidsverhoging verwijderd?
De eerste selectie van klanten die in aanmerking kwamen voor de gratis verhoging is half april gedaan. In juni zijn we begonnen met het omzetten van de snelheden voor die groep klanten. Alleen in sommige gevallen lukte dat niet. Als er bijvoorbeeld een openstaande wijziging was. In die gevallen is de klant op een lijst gezet om het later nog eens te doen. Ik vermoed dat jij in april nog wel het 100/100 pakket had en dus bent geselecteerd. En vervolgens in juni is het niet gelukt, waarschijnlijk omdat het dan net samenviel met jouw wijziging om het pakket te verwijderen. En dan is het nu alsnog uitgevoerd. Alleen omdat het 100/100 pakket op dat moment niet meer actief was, is het een volledig betaalde versie geworden in plaats van de kortingsversie.
Oftewel, een samenloop van omstandigheden. Goed dat je het nu wel zelf weer verwijderd hebt.
Inloggen, hoe is jouw wifi versterker/tv dan aangesloten? Zit die rechtstreeks met een kabel, of gaat dat via draadloze adapters in het stopcontact? Want als het dat laatste is, dan is dat toch de zwakke schakel in de manier van aansluiten. Als het gaat Experia - kabel naar wifi versterker - kabel naar tv ontvanger, en je zit in dezelfde ruimte als de Versterker, dan zou je zowel goede wifi moeten hebben als een tv die goed werkt.
De eerste selectie van klanten die in aanmerking kwamen voor de gratis verhoging is half april gedaan. In juni zijn we begonnen met het omzetten van de snelheden voor die groep klanten. Alleen in sommige gevallen lukte dat niet. Als er bijvoorbeeld een openstaande wijziging was. In die gevallen is de klant op een lijst gezet om het later nog eens te doen. Ik vermoed dat jij in april nog wel het 100/100 pakket had en dus bent geselecteerd. En vervolgens in juni is het niet gelukt, waarschijnlijk omdat het dan net samenviel met jouw wijziging om het pakket te verwijderen. En dan is het nu alsnog uitgevoerd. Alleen omdat het 100/100 pakket op dat moment niet meer actief was, is het een volledig betaalde versie geworden in plaats van de kortingsversie.
Oftewel, een samenloop van omstandigheden. Goed dat je het nu wel zelf weer verwijderd hebt.
Inloggen, hoe is jouw wifi versterker/tv dan aangesloten? Zit die rechtstreeks met een kabel, of gaat dat via draadloze adapters in het stopcontact? Want als het dat laatste is, dan is dat toch de zwakke schakel in de manier van aansluiten. Als het gaat Experia - kabel naar wifi versterker - kabel naar tv ontvanger, en je zit in dezelfde ruimte als de Versterker, dan zou je zowel goede wifi moeten hebben als een tv die goed werkt.
Inloggen, hoe is jouw wifi versterker/tv dan aangesloten? Zit die rechtstreeks met een kabel, of gaat dat via draadloze adapters in het stopcontact? Want als het dat laatste is, dan is dat toch de zwakke schakel in de manier van aansluiten. .
Verhoging meteen verwijderd na opwaardering jongleren donderdag 4 juli dacht ik.
Alle twee tv rechtstreeks aangesloten op modem Experia Box V 10.
Modem in huiskamer naast tv.
En sinds aansluiting (Monteur KPN) 2017) nergens geen last van gehad.
Vriendelijke groet Genetic
Page 3 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.