Beantwoord

Om de paar dagen opnieuw inloggen(Premium Hotspots)

  • 3 January 2019
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Badge
Sinds 1 december heeft het bestuur van vakantiepark "Park Sanduur" te Emmen beslist over te stappen van Ziggo naar KPN internet.
Nu ben ik zelf eigenaar van 1 van de vakantiehuizen die niet verhuurd word. Sinds we nu KPN hebben moeten we ons om de paar dagen opnieuw aanmelden om weer internet te krijgen, als we aanwezig zijn geen enkel probleem natuurlijk. Maar als we niet aanwezig zijn is dit een groot probleem voor alle WiFi gestuurde apparaten in huis, zoals thermostaat, alarm installatie, brandmelders, enz.
kan dit verholpen worden of kan ik al mijn WiFi gestuurde apparaten weg gooien ?

Met vriendelijke groet Jaap.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 January 2019, 15:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Jaap, Welkom op het forum. Het lijkt erop dat de apparaten de verbinding met de WiFi verliezen. Klopt dat of heb je vernomen dat er nog andere problemen zijn met van je verbinding.?Je meldt je weer opnieuw aan voor de WiFi of moet je je weer aanmelden op de app van de WiFi gestuurde apparaten? Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Kun je dit toelichten? Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Badge
Beste Marine,
Dat klopt, we melden ons weer opnieuw aan voor WiFi en dan werkt het weer, we krijgen om de paar dagen deze melding (zie print screen) als we op de knop start now drukken hebben we weer enkele dagen verbinding, en dan herhaalt het zich weer.
Als we aanwezig zijn is dit geen probleem, maar wel als we thuis zijn (250 km verder) en alle apparatuur valt uit is dit niet wenselijk en hebben we niets aan al die slimme apparaten.
Wat extra gegevens in mijn forumprofiel gezet. Klantnr. weet ik niet omdat het bestuur dit voor de eigenaren regelt.

Reputatie 7
Badge +19
Ik begrijp dat het over Premium Hotspots gaat. Hoe dit werkt weet ik niet precies, maar je zou hierover kunnen bellen met de afdeling Premium Hotspots via 0800-0414. Ik weet zeker dat mijn collega's je kunnen helpen met het oplossen van dit probleem.

Reageer