Beantwoord

Omhuizing ISRA-punt

  • 2 April 2019
  • 5 reacties
  • 469 keer bekeken

Ik heb een woning uit de jaren 80 met het ISRA-punt in de woonkamer. Tijdens het opknappen van de muur is de omhuizing van het ISRA-punt beschadigd geraakt. Kan ik een nieuwe krijgen via KPN?

Het gaat om de rechter omhuizing op onderstaande foto

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 April 2019, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ronald, welkom op het forum. Ik moet je helaas teleurstellen. Die plaatjes hebben we al heel lang niet meer. Een nieuw plaatje kunnen we helaas dan ook niet sturen, dit mag namelijk niet door jou worden gedaan omdat er een risico bestaat dat de aansluiting wordt beschadigd. Een aansluitpunt mag officieel alleen door ons worden veranderd/bewerkt. In dit geval zou je een betaalde monteur moeten inplannen, dit kan hier.
Dank voor het heldere antwoord. Wat kan de betaalde monteur voor me betekenen? Kan die het aansluitpunt aanpassen zodat het er weer netjes uit komt te zien?
Reputatie 7
Badge +24
Dat is inderdaad juist, er zal dan een iets moderne versie van dat plaatje geplaatst moeten worden.
Wat is de juiste keuze? Storingsmonteur of extra service?
Reputatie 7
Badge +24
Extra service is de juiste keuze.