Beantwoord

Omruilen decoder lukt niet

  • 27 October 2019
  • 4 reacties
  • 262 keer bekeken

De website omruilen apparatuur loopt na controle van de huidige decoder continue vast.

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 October 2019, 11:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Omruilen decoder, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het je niet lukt om apparatuur om te ruilen via onze servicetool / website. Kan je aangeven wat je wil omruilen, en vanwege welke reden? Dan kan ik even voor je nagaan of ik dit in werking kan zetten. 

Wil je in ieder geval je Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dat heb ik nodig op het moment dat ik het systeem in ga duiken. En mocht het om een tv-ontvanger gaan en je hebt er meerdere thuis, dan graag ook hiervan het serienummer toevoegen. 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Omruilen decoder, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Badge

Beste KPN, geldt het omruilaanbod ook voor Telfort klanten nu wij ook KPN zijn? Want invullen klantnummer en rekeningnummer laatste drie cijfers werkt niet!? 

Reputatie 7
Badge +21

@Rob von Rotz, goedenavond! Ik heb je privébericht ook gezien maar reageer even in het topic zodat iedereen kan meelezen! Zolang je nog klant bij Telfort bent en nog niet bent overgestapt naar KPN (echt een nieuw contract bij KPN en nieuw klantnummer) kan je die tool niet gebruiken helaas. Telfort heeft wel een eigen topic op hun Forum, waar je een reactie kan plaatsen zodat de ontvanger (Motorola VIP 1853 of 1963) alsnog omgeruild kan worden vanwege Netflix! :smile:

Reageer