Vraag

Omruilen Experia Box

  • 13 February 2019
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Sinds de laatste tijd geeft onze ADSL KPN modem een erg slecht Wi-Fi signaal af terwijl er verder niks veranderd is (ook geen externe factoren gezien we buitenaf wonen). Ook valt de modem regelmatig uit. Zou de modem vervangen kunnen worden met een nieuw type? Bij voorbaat dank.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @fredm
Hier kun je zelf zien of je verouderde apparatuur kunt omruilen .
Hallo @fredm
Hier kun je zelf zien of je verouderde apparatuur kunt omruilen .

Hij is niet simpelweg verouderd, hij is kapot.
Reputatie 7
Badge +20
Dag @fredm Welk type Experia Box heb je? En werkt het bekabeld wel allemaal? Ik durf het zelf niet aan om de conclusie te trekken dat je Experia Box defect is omdat de wifi recentelijk minder goed werkt. Er kunnen meerder factoren zijn die de kwaliteit van wifi beïnvloeden: het kan ook aan externe apparatuur liggen, bijvoorbeeld. Zou je onze wifi tuner eens willen draaien? Deze brengt de situatie goed in beeld, doet enkele aanpassingen en geeft je andere nuttige adviezen.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @fredm Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Als je mijn hulp nog nodig hebt lees ik het graag!
Dag @fredm Welk type Experia Box heb je? En werkt het bekabeld wel allemaal? Ik durf het zelf niet aan om de conclusie te trekken dat je Experia Box defect is omdat de wifi recentelijk minder goed werkt. Er kunnen meerder factoren zijn die de kwaliteit van wifi beïnvloeden: het kan ook aan externe apparatuur liggen, bijvoorbeeld. Zou je onze wifi tuner eens willen draaien? Deze brengt de situatie goed in beeld, doet enkele aanpassingen en geeft je andere nuttige adviezen.

Een v9. Ook bekabeld valt het internet soms weg. Ik heb de wifi turner geprobeerd maar het heeft niks geholpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @fredm Zoals net besproken. Ik zag iets raars op de lijn voorbij komen en ik heb daarom een monteur voor je ingepland. Hij of zij zal morgen langskomen. Ik ben uiteraard er benieuwd naar de afloop!

Reageer