Beantwoord

Omruilen Experia Box Thomson TG789vn

• 22 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 1059 keer bekeken

Hallo,

Al langere tijd ervaren wij problemen met ons Wi-Fi netwerk (glasvezel alles in 1). Dit resulteert in geen/zeer slecht bereik in tuin, keuken, gedeelte 1e en gehele 2e verdieping woning. Ook tv op de 1e verdieping werkt nauwelijks (via draadloze tv ontvanger), beeld blijft hangen, krakend geluid, etc. Herstarten van zowel Experia Box als ontvanger al meerdere keren geprobeerd, zonder succes.

Nu zag ik verschillende topics voorbij komen op dit forum dat er de mogelijkheid is om de Experia Box om te ruilen voor een nieuwere variant, welke wellicht deze problemen op zou kunnen lossen. We hebben op dit moment de Thomson TG789vn (zwarte Experia Box). Wi-Fi netwerken van omwonenden een straat verder op zijn goed te ontvangen op mijn laptop, echter ons eigen Wi-Fi netwerk niet, wat niet is waar we voor betalen. 😕 🤓

Graag hulp, dankjulliewel!
icon

Beste antwoord door Koen_1 27 augustus 2017, 14:07

Hoi @jpc23, bedankt voor je privébericht! Ik heb je zojuist een nieuwe Experiabox opgestuurd. In een reactie op je privébericht heb ik de verdere logistieke details gestuurd 🙂 Ik hoor graag je bevindingen met de nieuwe Experiabox.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi @jpc23, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Lastig dat je WiFi verbinding niet naar behoren werkt! De TG789 is een wat ouder model Experiabox die we sowieso om kunnen ruilen voor een recenter model. Ik help je hier graag verder mee. Ook controleer ik graag of je verbinding op zichzelf in orde is. Stuur je een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @jpc23, bedankt voor je privébericht! Ik heb je zojuist een nieuwe Experiabox opgestuurd. In een reactie op je privébericht heb ik de verdere logistieke details gestuurd 🙂 Ik hoor graag je bevindingen met de nieuwe Experiabox.

Reageer