Beantwoord

Omruilen Experiabox V7

  • 16 February 2019
  • 5 reacties
  • 1284 keer bekeken

Ons experiabox V7 modem wordt al een dagje ouder en vertoont steeds meer kuren. Ik vroeg mij af of het mogelijk is deze om te ruilen voor een nieuwere versie (een V10 of een V10a) en wat ik hiervoor moet doen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 February 2019, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen scadijk1993, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De Experia Box V7 is inderdaad al wel een oud modem, ik begrijp dat deze inmiddels kuren gaat vertonen! Het is dan ook geen enkel probleem om deze om te ruilen voor een nieuwere variant. Om dit in gang te zetten, de ruiling, heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan help ik je zo snel mogelijk verder 🙂
Geregeld! Als het goed is staat alle informatie nu in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor de gegevens! De ruiling is in gang gezet, morgen na 14.30 kan je jouw oude V7 omruilen voor een nieuwere variant bij de Spar aan Kamp 15-17. Mijn vraag is, wil je deze Experia Box V7 met stroomadapter in een doos stoppen, en die doos voorzien (met stift, goed zichtbaar) van het ordernummer (3346882) en retouradres; KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn. Vergeet ook niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen! Dan kan je zo het pakket inleveren en de nieuwe Experia Box mee terugkrijgen!
Graag zou ik ook mijn Experiabox V7 omruilen.
Ik zet deze dagelijks uit/aan omdat apparaten geen internet verbinding meer hebben.

In het verleden was dit minder storend omdat alleen de laptops van het gezin gebruikt maakten van het netwerk, maar nu ik meerdere apparaten zoals NAS, Google Home, Lora Gateway etc. wordt dit steeds lastiger. Uit/aan lost het probleem altijd direct weer op voor een kleine dag.

Alvast bedankt,
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @TonyLu
Ga dan terug naar je andere topic (van 17 april) waarin een KPN moderator twee dagen geleden al een antwoord geeft. Reageer op zijn vraag en dan krijg je na Pasen een nieuw modem.

https://forum.kpn.com/internet-9/kan-ik-mijn-experiabox-v7-omruilen-471820#post752989

Succes!