Beantwoord

Omruilen tv-ontvanger

  • 10 January 2020
  • 4 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb sinds 3 maanden kpn, maar ben niet tevreden met kpn. Het tv kastje gaat niet aan met de afstandsbediening. KPN zou een nieuw kastje opsturen. Die kun je dan ophalen bij een PostNL punt. Erg bijzonder. Vind dat zoiets wel in de service zou horen. Je moet wel gelijk je niet werkende kastje omruilen die je thuis heb staan. Kpn zorgt er helaas alleen niet voor dat je een doos krijgt thuis gestuurd met een retour etiket, zodat je dit netjes kan terug sturen. 
Ik moest meerdere keren terug naar het PostNL punt. En nog heb ik niet, het werkende kastje. Nu mogen ze het kastje houden en ga me abonnement opzeggen zodra deze verloopt. 
Want dit noem ik ook niet echt service. 
mee service bij ziggo was nog beter!

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Nadia 10 January 2020, 15:04

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Hallo @Sjaan533 wat jammer dat het allemaal niet lekker loopt. Tegen welke problemen loop je aan met het ontvanger? En welke type ontvanger is het? Wat betreft het ophalen bij een servicepunt van Postnl daar heeft iedereen een andere mening over. Persoonlijk juich ik dat toe. Je hoeft niet thuis te blijven en er rijdt een vervuilende auto minder door de straat.

Reputatie 7

Hallo @Sjaan533, welkom hier op het KPN forum. Het spijt me te vernemen dat het niet goed werkt. De community helpt je graag. Ik neem aan dat dit het probleem is:

Het tv kastje gaat niet aan met de afstandsbediening.

Ik vermoed dat het koppelen van de afstandsbediening met de tv-ontvanger niet is voltooid. Of dat je de energiespaarstand aan hebt staan op je tv-ontvanger. Welke tv-ontvanger heb je? Werken de andere knoppen op de afstandsbediening wel goed?

 

Reputatie 7

Joe, @Sjaan533. Heb je bovenstaande berichten nog ontvangen? Ik hoor graag van  je :) 

Reputatie 7

Hallo @Sjaan533, we hebben al een tijdje niets meer van je gehoord. Jammer! Ik ga er vanuit dat het probleem is opgelost. Ik sluit daarbij je topic.

Toch nog een vraag? Laat hier gerust een reactie achter. De community helpt graag :) 

Reageer