Beantwoord

Omwisselen KPN Experiabox v10a

  • 7 October 2019
  • 5 reacties
  • 263 keer bekeken

Reputatie 1
Geachte heer/mevrouw,

Ik zou graag onze Experiabox v10a willen omwisselen naar en type dat wel goed werkt. Ik werk veel thuis via de VPN van kantoor. Laatst zat ik bij mijn schoonouders te werken en merkte ik dat de snelheid bijna gelijkwaardig was als op kantoor. De ICT-er van kantoor is komen kijken thuis en geeft aan dat de snelheidbeperking wordt veroorzaakt door de Experiabox v10a. Een aantal collega's van mij hebben de 10 of 8 en die ondervinden het probleem niet.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Bjorn Seerden
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 October 2019, 14:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Werk je thuis bedraad of via de wifi op je VPN van kantoor?
Hoe heeft de icter bij jou geconstateerd dat de v10a slecht is?

Heb je ook al eens een speedtest gedaan via je VPN verbinding thuis met www.speedtest.net?
En ook een speedtest op je eigen netwerk gedaan?
Hoi @Nedrees35 .
Vervelend dat je de snelheid te wensen over laat. Er is een issue met de v10a en VPN maar die heeft geen betrekking op snelheid.
Deze bug blokkeert VPN en daar is een oplossing voor. Het lijkt me niet dat jij hier hinder ondervind. Aangezien je aangeeft dat je wel kan VPN'en.
Zijn het onwerkbare snelheden? Sowieso wil ik je vragen om het ook even bedraad te testen. Stel dat je hier goede snelheden mee haalt dan kunnen we ons wellicht beter focussen op de verbetering van de wifi.
Reputatie 1
Ik werk via de wifi. Ik zal vanavond even kijken hoe de snelheid is als ik bedraad op de VPN zit.
Okay. Ik zie het tegemoet. Je kunt de snelheid meten via: https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!