Beantwoord

Omzetten 10 gb buitengebied naar onbeperkt

• 17 september 2017
  • 8 reacties
  • 126 keer bekeken

Waarom is het zo moeilijk mijn 10 gb internet Buitengebied om te zetten naar ombeperkt? Ik ben hier nu al 2 maanden mee bezig. Krijg vervolgens wel extra gb" gratis" die ik vervolgens eerst moet betalen. Ik sponsor de KPN tochniet!!!
icon

Beste antwoord door Justin_ 18 september 2017, 16:59

Ha gaja, welkom op het forum! Ik kan me helemaal voorstellen dat je zo snel mogelijk af wilt van de datalimiet op je 4G Buitengebied.

Helaas is dit bij een kleine groep klanten misgegaan. Jij valt jammer genoeg ook onder deze groep. Jouw abonnement zal op 1 oktober worden omgezet naar Onbeperkt 🙂 Er is geen mogelijkheid deze omzetting op een eerder moment al voor elkaar te krijgen.

De kosten die je gemaakt hebt voor de extra internetbundels worden op de factuur van oktober vergoed. Mocht je voor 1 oktober door je data heen zijn, trek dan aan de bel 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Ik kan alleen dit voor je vinden:
Je hebt alleen een Internet Buitengebied 10 GB abonnement
Als je wilt overstappen naar het nieuwe abonnement kun je contact opnemen met de KPN Internet Buitengebied desk op 0800-0201165, via de chat of het zelf regelen via MijnKPN. (bron)
Heb je 't i.c.m. vast internet van kpn gebeurt de omzetting automatisch.

http://www.kpn.com/buitengebied
Reputatie 7
Badge +18
Volgens mij is 4G buitengebied onbeperkt:

Onbeperkt internetten met Sneller Internet Buitengebied 4G:

Geen datalimiet: Thuis onbeperkt Facebooken, Netflixen, muziek streamen
Downloadsnelheid van gemiddeld 20 Mbit/s
Voor een vast bedrag van 39,- per maand
4G-modem

Je krijgt een 4G-modem in bruikleen. Installeren is eenvoudig.
Dat is allemaalbekend. Waarom moet het zo lang duren?
Reputatie 7
Badge +18
Dat is allemaalbekend. Waarom moet het zo lang duren?Dat weet ik niet precies, maar heb je al gebeld met 0800 - 020 1165 en de vraag daar eens voorgelegd?
Ik als reeds bestaande klant voor een jaar voor 4G buitengebriedzou verwachten dat het dan even omgezet kanworden.

blijkbaar wel voor 50 Gb abo's maar niet voor 10 gb. dat hadden ze toch kunnen testen voordat ze je lekker maken met een mailtje dat het vanaf 1 augustus onbeperkt is?
ff bellen is de afgelopen 6 weken niet eenvoudig geweest als je al 4 x meer dan 45 minuten in de wacht zit. wordt je vervolgens ook nog de extra gb die ze je dan toekennen in rekening gebracht...
ben voornamelijk een beetje teleurgesteld in hoe dit gaat.
Reputatie 7
Badge +18
Ik als reeds bestaande klant voor een jaar voor 4G buitengebriedzou verwachten dat het dan even omgezet kanworden.

blijkbaar wel voor 50 Gb abo's maar niet voor 10 gb. dat hadden ze toch kunnen testen voordat ze je lekker maken met een mailtje dat het vanaf 1 augustus onbeperkt is?
ff bellen is de afgelopen 6 weken niet eenvoudig geweest als je al 4 x meer dan 45 minuten in de wacht zit. wordt je vervolgens ook nog de extra gb die ze je dan toekennen in rekening gebracht...
ben voornamelijk een beetje teleurgesteld in hoe dit gaat.
Dit is een vervelende situatie. Ik hoop dat er hier snel iemand van webcare reageert. Dan kan dit eens goed uitgezocht worden. 😞
Reputatie 7
Mijn vermoeden is dat het met de prijs te maken heeft. De 10 GB was/is goedkoper dan de huidige en de 50 GB variant. Ze willen gebruikers denk ik niet zo maar met hogere kosten opzadelen.
Vandaar dat de 10 GB abonnee's zonder vast internet van kpn zelf actie moeten ondernemen richting de helpdesk buitengebied. De losse 10 GB abonnementen worden niet automatisch omgezet. I.c.m. vast internet wel.
Reputatie 7
Badge +22
Ha gaja, welkom op het forum! Ik kan me helemaal voorstellen dat je zo snel mogelijk af wilt van de datalimiet op je 4G Buitengebied.

Helaas is dit bij een kleine groep klanten misgegaan. Jij valt jammer genoeg ook onder deze groep. Jouw abonnement zal op 1 oktober worden omgezet naar Onbeperkt 🙂 Er is geen mogelijkheid deze omzetting op een eerder moment al voor elkaar te krijgen.

De kosten die je gemaakt hebt voor de extra internetbundels worden op de factuur van oktober vergoed. Mocht je voor 1 oktober door je data heen zijn, trek dan aan de bel 🙂

Reageer