Beantwoord

Omzetten naar snellere DSL modulation

  • 19 November 2019
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds vandaag heb ik een nieuw internetabonnement van KPN. Ik kom van een 100mbit abonnement en heb vanwege een hogere gewenste snelheid een 200mbit abonnement bij KPN afgesloten. Helaas haal ik echter maar 100mbit. Zowel fourstack als KPN geeft aan dat 200mbit mogelijk is op mijn adres.

Na geruime tijd te hebben gebeld met de (behulpzame) helpdesk komt men tot de conclusie dat mijn account omgezet moet moeten naar een sneller lijntype (VPlus). Momenteel zit ik dus nog op VDSL2 17a.

Wat echter vreemd is, is dat zowel de medewerker van de helpdesk als de teamleider geen bevoegdheid heeft dit om te zetten i.v.m. de nieuwe Hussel abonnementen. Een andere afdeling moet hiervoor rechten toekennen en blijkbaar kan dit een maand (!) duren.

Nogmaals, de helpdesk was zeer behulpzaam en dus geen verwijt in die richting. Mijn vraag is desondanks of het omzetten van het lijntype niet sneller kan worden doorgevoerd? Het lijkt me geen verrassing dat nieuwe abo’s van 200mbit niet compatible zijn met VDSL2 17a en dat daarmee niet de beloofde snelheid kan worden geleverd.

Met vriendelijke groet,

Bakker

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 November 2019, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ook Goedenavond, 

 

Wil je het forumprofiel volledig vullen? Want dan kan een moderator bekijken wat er mogelijk is. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi 0123, welkom hier.

Ook Goedenavond, 

 

Wil je het forumprofiel volledig vullen? Want dan kan een moderator bekijken wat er mogelijk is. 

 

Graag, dan kan ik meekijken. Dat kun je hier doen. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 
Â