Omzetten van oud zilver abonnement nieuwe standard

• 18 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 3625 keer bekeken

Reputatie 1
Werkelijk waar wat een waardeloze service en kwaliteit heeft KPN gekregen.

Dat een organisatie veranderingen door moet voeren is niet meer dan logisch maar dat die veranderingen als gevolg hebben dat de kwaliteit achteruit gaat en de service beroerd wordt is een interessante ontwikkeling.

Ik heb hier al eerder over bericht maar wederom slaat dit werkelijk waar alles.

Kort verslag:

August 2013 – krijgen bericht dat oude zilver abonnement klanten niet verder kunnen en omgezet worden naar Standaard. Gevolg hogere koste. KPN bellen en de kosten zijn voor een gedeelte geregeld maar ben nog steeds duurder uit. Voordeel volgens de KPN? Ja, ik ga van een 50/50 verbinding naar een 100/100 verbinding.

Door software problemen in de administratie heeft de KPN het niet om kunnen zetten. Eindelijk op 11 oktober heeft de KPN de problemen opgelost (althans dat werd verteld aan de telefoon).

Ik maandag weer bellen want alles staat nog steeds op 50/50. Ik moest geduld hebben want omzetten duurt gemiddeld drie werkdagen, dus woensdag 16/10 zou alles op 100/100 staan.

Natuurlijk woensdag weer bellen met de mededeling dat alles nog op 50/50 staat. Wederom moet ik geduld hebben want deze dag wordt het echt omgezet.

Dan maar donderdag weer bellen want alles staat op 50/50. Na alles uitgelegd te hebben wordt ik in de wacht gezet. Na 25 minuten maar weer bellen, weer alles uitleggen, nu 10 minuten in de wacht.

Tromgeroffel?????????

En dan nu het verlossende antwoord. Excuses wij weten niet wanneer het omgezet kan worden.

Ik hoop niet dat de KPN verwacht dat ik deze organisatie ooit zal aanbevelen voor hun diensten er service of hun hardware, want de zogenaamde V8 modem is toch wel een staaltje slechte hardware.  Ik heb in ieder geval niet het vertrouwen dat KPN ook maar iets goed kan doen en dat de KPN organisatie alleen bezig is geld binnen te halen.

Mvg

Luuk

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Hoi Luuk,

Ik heb jouw situatie even bekeken. Op dit moment is er inderdaad een soort storing gaande waardoor het niet mogelijk is om de verandering te maken die je wilt. Inmiddels is dit hogerop opgepakt. Dit geldt niet alleen voor jou, maar voor meerdere klanten.

Onze excuses hiervoor.

Indien je meer informatie wenst, dan kun je me aanspreken via een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reputatie 1
Jij zegt op dit moment??? KPN bedoelt de afgelopen 2 maanden neem ik aan.

Dit begint heel erg ongeloofwaardig te worden.

KPN zal zich eens moeten realiseren wat de gevolgen zijn. Weg straks met KPN Alles in 1 pakket, weg bij de KPN met de mobiele telefoons en zakelijk overweeg ik nu ook maar om weg te gaan.

Reageer