Vraag

omzetting abonnement zit vast

  • 7 May 2021
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Goedendag,

Ik ben nu al meer dan een half jaar bezig om mijn internet snelheid van 100 mbit naar 200 mbit om te laten zetten. Vorig jaar is er een monteur geweest die het eea in de centrale en hier thuis heeft aangepast. 
Na vertrek monteur was download nog steeds 100 mbit en er werd gezegd dat het even zou duren voordat de nieuwe snelheid actief zou zijn. Inmiddels maanden verder, heb ik meerdere keren telefonisch contact gehad en is er tevergeefs geprobeerd het probleem te verhelpen. In de afgelopen twee weken is mijn huidige abonnement omgezet, geannulleerd en weer omgezet TV en Internet naar Hussel 200 mbit. Op de eea manier blijft het geheel haken op het oude abonnement en veranderd er niets. In MijnKPN blijft alles vastzitten, en kan ik zelf niets veranderen. Kortom, ik ben hier ten einde raad.

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Joeri123! Welkom op ons KPN Forum. Als ik je goed begrijp is alles technisch al in orde, maar blijft de ‘administratie’ hangen op je oude abonnement. Aangezien je al een half jaar bezig bent:astonished: , vraag ik me af wat er aan de hand is. Vind je het goed als ik met je meekijk? In dat geval heb ik je gegevens nodig. Die kun je invullen in je profiel. Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. Kun je hier een seintje geven als je je profiel hebt ingevuld? Dan krijg ik een melding:grin:

Dag @Joeri123! Welkom op ons KPN Forum. Als ik je goed begrijp is alles technisch al in orde, maar blijft de ‘administratie’ hangen op je oude abonnement. Aangezien je al een half jaar bezig bent:astonished: , vraag ik me af wat er aan de hand is. Vind je het goed als ik met je meekijk? In dat geval heb ik je gegevens nodig. Die kun je invullen in je profiel. Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. Kun je hier een seintje geven als je je profiel hebt ingevuld? Dan krijg ik een melding:grin:

Hi Lisa,

dank voor je reactie. Op miraculeuze wijze heb ik sinds gisteren wel de 200 mbit snelheid. Dat is dus top 😃! Abonnement in MijnKPN staat nog wel op de oude. Het is dus even afwachten op het eerste factuur om te kijken of het administratief wel goed gaat. Maar wellicht kun je kijken of je iets kan wijzigen waardoor het nieuwe abonnement zichtbaar wordt in MijnKPN.

Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +17

@Joeri123 Dankjewel voor je reactie. Top dat je nu de juiste snelheid hebt. Ik heb even meegekeken en zie dat de order bij de backoffice in beheer is: 

Op 11/05/2021 18:00 word er weer gekeken naar de order. Indien nodig word er contact gezocht met de klant.

Nog even geduld dus. Hij is in behandeling. Tot die tijd blijft het oude abonnement administratief actief. Zodra de omzetting gereed is, ontvang je vanzelf bericht en zie je het nieuwe abonnement staan! Mocht je ná 11/05 niets gehoord hebben en nog steeds het oude abonnement zien. Trek hier dan even aan de bel. Dan steek in de handen uit de mouwen

Goedemorgen Lisa,

Ik heb het even afgewacht, maar nog niets gehoord en het oude abonnement is nog steeds zichtbaar in MijnKPN. 
Zou jij misschien nog eens kunnen kijken?

Super dank alvast!

Groet, Joeri

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb meegekeken. Het is iets lastiger dan gedacht, zo blijkt:thinking: . Het ticket is doorgezet van naar de juiste (specifieke) afdeling.

→ Op 12/05/2021 18:00 word er weer gekeken naar de order. Indien nodig word er contact gezocht met de klant. :see_no_evil:

 

Hi Lisa, sorry maar moet je toch nog even lastigvallen. Ik heb een mail ontvangen dat er vertraging is opgelopen in het omzetten van het abonnement. Maar inmiddels weer een dikke verder en geen idee van status. Ondertussen werd er wel weer de kosten van het huidige (oude) abonnement afgeschreven. 
Zou jij nog eens willen kijken of er uberhaupt iets gedaan wordt nu?

Zou super zijn! Dank alvast

Reputatie 7
Badge +17

Och, wat een toestand. Ik zie nog steeds hetzelfde bericht als de voorgaande twee: ‘Op 14/05/2021 18:00 word er weer gekeken naar de order. Indien nodig word er contact gezocht met de klant.’ 14 mei ligt in het verleden, dus dit klopt niet meer😞. Ik heb daarom een ticket voor je aangemaakt m.b.t. de informatie. Als er een update bekend is, dan laat ik het weten.