Vraag

On de haverklap vliegt mijn bekabelde connectie er uit.

Hallo,

Sinds kort heb ik een groot een irritant probleem met mijn KPN bekabelde connectie. OM de haverklap vliegt mijn internet er uit, er staat dan ineens een kruisje bij met: "geen verbindingen beschikbaar" . Vervolgens springt hij op beperkte verbinding. en daarna gaat hij weer gewoon naar een juiste verbinden. Dit gebeurde vroeger ongeveer 1 keer per week, maar nu gebeurt het 10 keer per 25 min. en ik vind het echt heel irritant, zeker omdat ik dan mijn werk niet verder kan doen.
Weet iemand raad met dit probleem?

4 reacties

Reputatie 7
Heel vervelend. Maar dit ontlokt mij maar één vraag: welke experiabox staat er bij jou?
Reputatie 7
Badge +11
Dat ligt aan de kabel tussen de Experia Box en jouw computer, de netwerkkaart van jouw PC of de Experia Box zelf. Neem aan dat je de eerste 2 al getest hebt met een nieuwe kabel, of een PC/laptop met een andere netwerkkaart. Als je dat al getest hebt is het wachten op een webcare medewerker die jouw Experia Box kan vervangen.
Reputatie 7
Badge +27
Dag Daan, dat klinkt inderdaad erg irritant. Zijn er meerdere apparaten bekabeld verbonden en hebben die hier ook last van? Ik voer graag een aantal metingen uit om te achterhalen of de hele verbinding uitvalt. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +27
@DaanKraaijeveld: Ik heb nog niets van je gehoord maar ben wel benieuwd hoe het er voor staat. Laat het weten als ik je hiermee kan helpen!

Reageer