Beantwoord

Onbeperkt online bundel trager dan eerder.

  • 5 July 2019
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik gebruik nu al ongeveer een jaar de online onbeperkt bundel en nooit geen problemen mee gehad tot 2 a 3 maanden geleden toen ik hem activeerde maar geen internet ontving.het bellen kan wel gewoon, ben ook naar de kpn winkel gegaan maar die konden niks voor me doen.wat kan dit zijn en hoe kan dit opgelost worden?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 July 2019, 15:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Margotmarlene, Welkom op het forum. Sinds dit jaar wordt de snelheidsbeperking van de bundel op een betere wijze bewaakt. Daarvoor waren er enkele mogelijkheden waardoor je snel (tot 14,4 Mbs) internet kon hebben met een onbeperkt bundel. Dit is nu niet meer zo. Voor januari gaven de onbeperkt bundels in bepaalde gevallen dus een te hoge snelheid en hier hebben meerdere klanten van geprofiteerd.

Mijn collega heeft ook gekeken naar de speedtesten. Dit zijn normale snelheden voor deze bundel. Bijvoorbeeld: 0,07Mbps wat overeenkomt met 70Kbps, wat klopt t.o.v. van 128Kbps dat het theoretisch maximum is . De snelheid wordt ook bij een onbeperkt bundel beïnvloed door allerlei factoren. Denk aan drukte op de mast of apps op de achtergrond.

Het klopt dus dat je een tragere verbinding ervaart, maar het zijn snelheden die bij de bundel horen. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat het dan vooral weten!
Bekijk origineel
@Marina_ oke, maar ik ervaar ook dat ik helemaal niks tot geen verbinding krijg als ik jiet met wifi verbonden ben.terwijl ik wel al vele keren al mn instellingen heb nagekeken en alles staat aan kwa mobiele data 😁
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Margotmarlene, Een andere verklaring kan ik je eigenlijk niet geven. Het is mogelijk dat je geen verbinding krijgt omdat er nog een aantal apps op de achtergrond draaien of het drukker op de mast is. Heb je al eens geprobeerd hoe het gaat wanneer je apps die op de achtergrond draaien te stoppen, zodat je ''sneller'' een verbinding tot stand brengt?
Reputatie 7
Badge +19
@Margotmarlene, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Ik gebruik nu al ongeveer een jaar de online onbeperkt bundel en nooit geen problemen mee gehad tot 2 a 3 maanden geleden toen ik hem activeerde maar geen internet ontving.het bellen kan wel gewoon, ben ook naar de kpn winkel gegaan maar die konden niks voor me doen.wat kan dit zijn en hoe kan dit opgelost worden?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Kan je met die bundel ook op Snapchat?

Reageer