Beantwoord

Ondanks betaling geblokkeerd.

  • 7 January 2019
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb gisterenochtend om 4.45 snel via de app van jullie betaald.

Maar de afdeling kan geen betaling terug vinden. Vreemd gezien t in 2 uur verwerkt zou zijn.

Kan ik een printscreen ofzo sturen? Ik heb gewoon mijn wifi en tv nodig.

Ik voeg die bij deze tekst bij.


Heb gewoon internet en tv nodig. En heb de facturen voldaan.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 January 2019, 08:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Rzplantage welkom! Sorry voor de late reactie. Ben je inmiddels aangesloten? Zo niet, kan je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dit bedrag heb je betaald via onze MijnKPN app?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat alles inmiddels werkt. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?