Beantwoord

Ondanks glasvezel toch lage snelheid

  • 22 September 2019
  • 30 reacties
  • 1471 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

je kunt hier kijken wat je kunt krijgen

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

helaas in het buitengebied loop je tegen problemen
ik heb hier jaren max 200mbit gehad en tv via canaldigitaal schotel (nog voor de slaapkamer)
nu 4 jaar glasvezel door drukriool pilot rijssen/holten
nu heb ik glasvezel 500/500

kun je niet een wijk / buurt actie starten voor de aanleg glasvezel

ik denk dat canaldigitaal schotel voor de tv de enige oplossing is
en 4g buitengebied uit ervaring hier ook mobiel is t-mobile sneller beter en hun leveren ook 4g+ in het buitengebied
test het met een mobiel van een kennis die t-mobile heeft en voer op die mobiel een speedtest uit en dan weet je of je voor kpn of t-mobile moet gaan
@Marco391 Ik heb de afmelding van de monteur even aandachtig doorgelezen en zo te zien was het nog niet zo eenvoudig. Ik begrijp dat er een andere kaart in de wijkcentrale moet en dat dit op 16 oktober gepland is. Ben jij hier ook in meegenomen?
Sorry 200mbit moet 200kbit zijn
Hoi Erwin
Was erbij toen de monteur bezig was en de Ntu heeft vervangen. Toen het probleem hetzelfde bleef heeft hij met de monteurslijn gebeld. Daar werd inderdaad bevestigd dat mijn aansluiting nog op een EOF kaart zat, Reggefiber wordt nu aangestuurd om de patching om te zetten naar een GOF kaart en dan komt er nog een monteur nog even checken of het op locatie dan ook is opgelost.
Dus ja ben netje overal in meegenomen
Gr Marco
Reputatie 6
Badge +9
Ik lees in je openingspost:
"Ik ben laatst overgestapt naar Internet + 4k , met als 1 van de voordelen 200mbps snelheid."

Je bent wel op de hoogte dat alle abonnementen van KPN op glasvezel de 200Mbit optie hebben?
Als je speciaal voor het 4K abonnement hebt gekozen om 200Mbit te krijgen dan zal je kunnen overwegen om het terug te zetten naar het Internet, Internet+TV basis of het Internet+TV abonnement.

Het 4K abonnement zou wat mij betreft helemaal niet als los "speciaal" abonnement verkocht moeten worden, maar als optie bij het Internet+TV (basis) abonnement.
Het enige dat je extra krijgt bij het 4K abonnement, zijn maar liefst 3 hele 4K zenders:
691 Xite 4K
692 Insight 4K
693 LoveNature 4K
En dat voor €10 per maand extra.