Vraag

Onderbrekingen

• 25 juli 2018
  • 7 reacties
  • 151 keer bekeken

Reputatie 7
Af en toe "zap naar andere zender". Op zo'n moment zijn ook de bovenste 2 lampjes van de V10 rood. Laatste onderbreking voor nu net ca. 16:50 tot 16:52.

Zijn er haperingen in het netwerk? Of komt dat óók door de warmte? Mss mijn modem ook onvoldoende koeling.... staat helemaal vrij.

7 reacties

Reputatie 7
Weer binnen 1 minuut 2 x kort.
12:21 / 12:22

En ook weer een spontane herstart v.d. Arris 12:36 (zie ook hier)
Reputatie 7
Badge +28
De buren hebben geen verbreking gehad. Ik weet niet wat er aan de hand was, geen storing kunnen vinden. De Experiabox had er in ieder geval geen zin meer in 😞 Vrij kort daarna ziet alles er weer prima uit.

Wat die Arris betreft, je lijkt hier wel het meest last van te hebben van iedereen. Zullen we die eens omruilen? Het kan zijn dat je weer een Arris krijgt maar dit is geen algemene storing bij dit model.

De herstart van de Arris nadat de V10 herstart is overigens ook wat King006 beschrijft.
Reputatie 7
Nou, ik wou 't nog even aanzien, Joran. Omruilen kan altijd nog. Als het weer wat koeler is, en ik er zelf wat beter tegen kan 😉 , zal ik een een reset doen met de Arris.
Vooralsnog wou ik 't hier even melden wat de verbinding betreft.
Reputatie 7
De buren hebben geen verbreking gehad. Ik zit op een andere netwerkkaart in de centrale dan al mijn buren hier, duzzz . . .
Reputatie 7
Badge +28
Andere kaart inderdaad, maar wel dezelfde straatkast. Als er een storing in het netwerk is merken we dat vaak bij meerdere aansluitingen. Maar even aankijken of het vaker gebeurt lijkt me.

Prima wat betreft de Arris, ik heb er nog steeds hoop in dat het wordt opgelost. Maar jammer dat het zó lang duurt. Aanbod blijft uiteraard staan 🙂
Reputatie 7
Net weer onderbreking (modem). 17:46 - 17:48 uur.

opvallend: lampjes gingen niet meteen op rood. Dat duurde héél even.

Het piept en kraakt met de warmte! 😞
Reputatie 5
Badge +5
Ik zie wel behoorlijk meer FEC errors met dit warme weer, de wijkkast staat ook
heel de middag in de volle zon. Met onweer heb ik een paar keer een reeks CRC
errors gekregen.

Reageer