Beantwoord

Onderhoud KPN en Netflix

  • 10 July 2020
  • 13 reacties
  • 213 keer bekeken

ik ben al een week bezig om mijn account bij netflix(wat ik volgens mij niet heb) er uit te gooien. Noch KPN (verwijst naar netflix) noch netflix(verwijst naar kpn) kan mij helpen. Het enige wat ik vraag is: gooi mijn netflixaccount (wat ik niet heb) er uit. er wordt wel eur. 7,99 van mijn rekening afgeschreven.Volgens netflix hebben ze een servicecode nodig van kpn om het account te kunnen verwijderen. maar die code kan ik niet aan omdat kpn/netflix in onderhoud is (netflix.kpn.com) wanneer is dit onderhoud klaar?? HELP!!!!!

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 July 2020, 13:19

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Thijs van Rossum, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het klopt dat dit probleem speelt, we zijn er druk mee bezig om het op te lossen! Het volgende wil ik je aanraden om te doen:

  • Verander ten eerste voor de zekerheid het wachtwoord voor jouw KPN ID.
  • Vul jouw profiel in, en geef me een seintje hier in het topic. Ik vul dan een formulier in zodat dit wordt uitgezocht. Indien er sprake is van fraude, dan zeggen wij het op, en vergoeden we natuurlijk de kosten.


Ik hoor graag van je zodat we het voor jou ook snel weer kunnen rechtzetten!

Hi @Thijs van Rossum, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het klopt dat dit probleem speelt, we zijn er druk mee bezig om het op te lossen! Het volgende wil ik je aanraden om te doen:

  • Verander ten eerste voor de zekerheid het wachtwoord voor jouw KPN ID.
  • Vul jouw profiel in, en geef me een seintje hier in het topic. Ik vul dan een formulier in zodat dit wordt uitgezocht. Indien er sprake is van fraude, dan zeggen wij het op, en vergoeden we natuurlijk de kosten.


Ik hoor graag van je zodat we het voor jou ook snel weer kunnen rechtzetten!

profiel ingevuld, ik hoop echt van harte dat dit snel wordt opgelost. alvast bedankt!!

Reputatie 7
Badge +21

Top, bedankt @Thijs van Rossum! Ik heb het doorgezet, en we zijn er druk mee bezig kan ik je vertellen!

ook hier het probleem met netflix Wat te doen nu

heb helemaal geen abonnement

heb inmiddels ww veranderd van mij kpn id

wat verder te doen

profiel ingevuld, hoop dat het snel opgelost wordt

Reputatie 7

Heb je één of twee TV ontvangers?

3 ontvangers

Reputatie 7

Zou jij voor mij eens op alledrie de TV ontvangers willen kijken of er in de Netflix app een account actief is en zo ja op welk emailadres dat account staat?

Zie je een account?

Zo ja, staat die op alledrie de TV ontvangers of maar op één?

Op een decoder is niet ingelogd,  op twee andere is wel ingelogd maar met account van mijn dochter

Reputatie 7

Helder, dank je.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ronald1956, ik heb het ook voor jou gemeld bij de achterliggende afdeling. Ik ga er vanuit dat zij dit begin volgende week gaan oppakken en dat je onterecht betaalde kosten terugkrijgt! 

Hai @Susan_  hartelijk dank alvast,  fijn weekend 

Reageer