Vraag

Onderhoud Straatkasten Groningen

• 18 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 1
Ik zoek wie ik kan bereiken over het onderhoud van een paar Straatkasten in Groningen ivm een kunstproject. Ik wil kasten een mooier uiterlijk geven volgens de veiligheidsregels en met toestemming. We zijn al bezig met kastjes van Enexis maar ik zou graag een lelijke kast van KPN onderhanden nemen.

6 reacties

Reputatie 1
Het gaat om een kast die nu onder de graffiti zit en kosteloos opgeknapt kan worden
Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag @Kast-art!
Wat een onwijs leuk initiatief! :D
Ik heb het team dat onze infrastructuur onderhoudt een mailtje gestuurd.
Zodra ik hier reactie op heb laat ik het je weten!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kast-art, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik sluit me volledig aan bij Raymond, echt een super tof idee! Zo wordt de stad Groningen weer een stukje mooier! 😍 Het is inmiddels al doorgezet zie ik, dus we wachten die reactie even af! Ga in ieder geval zo door! 👍🏻 🙌🏼
Reputatie 6
Badge +9
Wederom een hele goede middag @Kast-art!

Ik heb inmiddels de juiste persoon gesproken omtrent de kunst op onze kasten!
Hij wist mij het volgende te vertellen:
KPN ondersteunt dit soort initiatieven, maar doet dit alleen als ook de gemeente, wijkraad of deelraad erbij betrokken is. Ook sluit KPN een overeenkomst/afspraken af om vooraf duidelijkheid te geven over wat wel en wat niet.

Mijn vraag aan jou daarom: Is de gemeente, wijkraad of deelraad hier ook bij betrokken?
En zo niet, zie je de mogelijkheid dit wel te doen?

Zou je voor mij in de tussentijd ook nog even een telefoonnummer willen invullen in je forumprofiel?
Dan kunnen we ook telefonisch contact met elkaar hebben zodra het zover is. 😉
Reputatie 1
Ja, dit is een community-Art project in Beijum en de wijkraad en meerdere maatschappelijke organisaties weten ervan en hebben goedkeuring gegeven.
We zijn ook al begonnen op kastjes van Enexis en hebben allerlei richtlijnen en ge-en verboden van ze ontvangen hoe we de kastjes moeten behandelen.
Het betreffende kastje van jullie (Koerspad) is voor mij een uitdaging omdat hij groter is en onder de (lelijke) graffiti zit. Ik hoop op toestemming, het kost jullie niets en kan er alleen maar mooier van worden.!
Reputatie 6
Badge +9
Daar was ik weer. :)
Kijk aan, dat ziet er goed uit!

Zoals ik al eerder noemde ondersteunen wij dit initiatief en zijn dan ook heel benieuwd wat je er van kan maken. Je krijgt van mij zo direct een mailtje. Daarmee ga ik je in contact brengen met ons contactpersoon voor kunst op de straatkasten. Bijgevoegd zul je ook een Word bestand vinden met richtlijnen, do's en don't's. Waarschijnlijk vergelijkbaar aan de richtlijnen die je van Enexis hebt ontvangen. Dit moet ondertekend worden door jou en iemand van de wijkraad.

Daarna kun je dan aan de slag! :D

We verwachten nu natuurlijk wel een foto van het eindproduct zodra het zover is!

Reageer