Onduidelijke bedragen van Telforn én KPN

  • 21 September 2019
  • 3 reacties
  • 145 keer bekeken

moeilijkheden met mijn overstap van telfort naar kpn
Telfort is op het ogenblik bezig om mij maandelijks 117.75 te laten betalen, waarvoor mag joost weten.
ik heb alle abb op tijd betaald, en ik ben al druk bezig te vragen waaar dat bedrag voor is,.
Steeds krijg ik een afwijkend antwoord. Ik ben al vanaf augustus dit jaar bezig om antwwoord te krijgen.
in augustus is aal 117.75 afgeschreeven en 23 September gebeurd dit ook weer. ( dit ga ik stoneren)
en ik krijg daar buitejn ook rekeningen van Telfort en ook van Kpn mijn a,s, provider.
Ik ben 93 jaar en heb de zenuwen er over, omdat ik financieel in moeilikheden kom
KAN U MIJ HELPEN?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Wat staat er op de factuur als specificatie van die kosten?
Is er wellicht sprake van een betaalde sms dienst de actief is?
Dit kan je ook controleren via https://payinfo.nl.
Reputatie 7
Badge +24
Dag mijnheer Martin, welkom op ons forum.

Ik help graag. Mag ik u vragen om uw profiel in te vullen met uw relevante gegevens? Klik HIER om dit te doen. Postcode en huisnummer is al genoeg. Vergeet daarna niet om op opslaan te klikken. Zou u mij hier een seintje willen geven als dit is gedaan? Dan pak ik het gelijk op.

Ik hoor graag van u.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb helaas geen reactie meer van u gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor u kan doen.