Beantwoord

Onduidelijkheid over kosten na gebruik KPN Fon

  • 8 juli 2016
  • 1 reactie
  • 445 keer bekeken

Ik heb kpn fon gebruikt daarna moest ik betalen dus moest naar 5511 een OK sturen. Dat heb ik gedaan maar daarna lukte het niet dus heb ik een nog paar Ok Ok gestuurd maar nu ben ik bang dat er toch kosten gaan komen terwijl ik niks heb gebruikt ??

Admin: Titel aangevuld ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door SjorsK 9 juli 2016, 11:54

Heb je een abonnement via de portal aangeschaft? Zo ja: Dan kan je het beste met FON contact opnemen. Fon verwerkt namelijk de betalingen als je geen KPN-Abonnement hebt. Je kan verder via payinfo.nl je eigen transacties naar SMS diensten inzien. Als er iets fout is gegaan kan je het beste contact opnemen met je provider en/of Fon.

Als je via je KPN Abbonement(Mobiel of Internet Thuis) dan kan je een gratis kpn-fon aanmaken.
https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/informatie/internet/kpn-wifi-met-fon.htm
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Heb je een abonnement via de portal aangeschaft? Zo ja: Dan kan je het beste met FON contact opnemen. Fon verwerkt namelijk de betalingen als je geen KPN-Abonnement hebt. Je kan verder via payinfo.nl je eigen transacties naar SMS diensten inzien. Als er iets fout is gegaan kan je het beste contact opnemen met je provider en/of Fon.

Als je via je KPN Abbonement(Mobiel of Internet Thuis) dan kan je een gratis kpn-fon aanmaken.
https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/informatie/internet/kpn-wifi-met-fon.htm

Reageer