Beantwoord

Ongebruikte Superwifi retourneren

  • 16 January 2022
  • 6 reacties
  • 303 keer bekeken

Goede middag, wij hebben een nieuw contract afgesloten voor internet en tv via KPN, en hebben daarbij twee super wifi punten gekregen. We hebben echter ook al een DECO netwerk in huis en hebben besloten om dus de twee wifi punten niet te gebruiken, en alleen het glasvezel van KPN te gebruiken.

 

Met het oog op de duurzaamheid en hergebruik van apparatuur is het mogelijk om de niet gebruikte wifi punten te retourneren aan KPN, zodat iemand anders ze kan gebruiken?

 

Met vriendelijke groet

Martijn.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 19 January 2022, 08:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Kan ze ook verkopen. 

Hallo @rtasma je had bij het aangaan van het abo beter voor korting kunnen kiezen.

Terugsturen heeft geen zin, je kunt ze beter op Marktplaats zetten, beur je nog iets geld.

Bestaande klanten kunnen ze via via bij KPN nieuw kopen voor €59 per set.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

@rtasma Hi Martijn, ik zie dat er al hulp toegesneld is in jouw topic, ik sluit graag aan. 

SuperWifi is geen product dat je in bruikleen hebt, als je het bij je abonnement gekozen hebt is het jouw eigendom geworden. Dat betekent dat je (uiteraard) zelf mag beslissen wat je ermee doet, je hoeft ze niet te retourneren. Kan je er misschien een familielid of bekende blij mee maken? Anders kan je ze natuurlijk ook, zoals hier al geadviseerd is, verkopen. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reputatie 7

Wanneer is dat contract ingegaan?

Zit je nog in de eerste 14 dagen?

Wanneer heb je de "super"WiFi's ontvangen?

Is dat minder dan 14 dagen geleden?

 

Als je één van de twee vragen met ja kunt beantwoorden dan heb je nog het zogenaamde "herroepingsrecht" waarbij de leverancier verplicht is de geleverde goederen terug te nemen. 

@wjb , En wat wil je daar mee bereiken, de WiFi punten zijn een lokkertje en dus “gratis”, enige is dan dat je je abonnement moet herroepen, alles retour sturen, en een nieuw abonnement aanvragen met korting, zit je een paar weken zonder verbinding, want superwifi inruilen voor korting gaat niet.

Reputatie 7

enige is dan dat je je abonnement moet herroepen, alles retour sturen, en een nieuw abonnement aanvragen met korting, ...

Precies en ik denk dat KPN daar ook geen enkel probleem van zal (zou moeten) maken.

Retour sturen van apparatuur anders dan de "super"WiFi's zal dan ook niet nodig zijn.