Beantwoord

Ongeduldig, kan ik zonder pair bonding alvast gebruik maken van de verbinding?

  • 22 August 2019
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo allemaal, ik moet helaas wachten op een monteur om pair bonding te installeren. Echter heb ik hiervoor via Telfort gewoon kunnen internetten op 1 enkele aansluiting (oude PTT, 5 pins telefoon aansluiting). Kan ik tussentijds het gewoon aansluiten op deze manier (en ja dan heb ik de snelheid niet maar in ieder geval wel internet) gezien mijn abonnement al wel zou zijn ingegaan?

Gr Max
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 26 August 2019, 13:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @maxmaxmax , als je abo bij KPN opgeleverd en actief is zou je in principe via een enkele verbinding met de standaard snelheid moeten kunnen werken, anders is het nog even geduld hebben.
Reputatie 7
Badge +25
Welkom hier @maxmaxmax. Het gaat er uiteindelijk om of er een abonnement actief is... Als het abonnement van Telfort nog niet opgeheven is, zal dat vast nog werken. Als het (nieuwe) KPN abonnement nog niet actief is, dan zal dat ook niet via 1 ader werken.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +25
We hebben niets meer van je gehoord @maxmaxmax dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!