Beantwoord

Ongevraagd dubbel abonnement, nu verkeerde beƫindigd, geen diensten

  • 4 September 2019
  • 15 reacties
  • 315 keer bekeken

Badge
Op 2 Sept klacht ingediend dat wij (Moeder van 85 jaar en zoon) er achterkwamen dat er twee abonnementen aangesloten waren (dus ook dubbele betalingen ) waarvan een op een niet bestaand adres maar wel gekoppeld aan het rekening nummer. Contact op genomen en gevraagd of mijn moeder deze dubbel betaalde kosten van een total pakket (Internet,televisie en vast lijn) terug kon krijgen. KPN wilde maar 3 maanden vergoeden terwijl deze dubbele betalingen al vanaf Jan zijn.
Formeel e.e.a. op klacht procedure gezet en gezamenlijk (KPN en wij) een abbonement geannuleerd .
Van klacht na 10 dagen niks vernomen. Maar nu het ergste: KPN heeft vanaf eergisteren mijn moeders internet ,digitale televisie en vast lijn stop gezet. Terwijl voor een van de aansluiting (het duurste abbonement) gewoon betaald wordt en niet is afgezegd. Het kan toch niet zijn dat je netjes vraagt om een dubbels betaalde abbonement terug te krijgen en eindigt zonder aansluiting !. Ook na wederom contact opgenomen te hebben is nu al 2 dagen het NIET opgelost. Wie o wie heeft dit ook meegemaakt

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik hendriksen 16 September 2019, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Hoi @Erik hendriksen . Welkom op het forum!
Dat klinkt alsof er een hoop misgaat. Wat een ellende. Wat is er nu voor jullie in werking gezet?
Als je wilt, kijk ik even mee. Kun je je profiel aanvullen met de relevante gegevens en mij een seintje geven?
Badge
Beste Edwin
Heb adresgegevens en mobile nummer achtergelaten
Dank, Erik.
Ik zie dat er 2-9 telefonisch/chat contact is geweest en toen heeft een collega met spoed de klacht doorgezet naar onze klachtenafdeling. Ik verwacht dat er op korte termijn contact met jou gezocht wordt. Mijn oprechte excuses voor de hele gang van zaken. Ik kan hier zelf niets in betekenen. We zullen de klachtenafhandeling moeten afwachten.
Badge
Kan in iedergeval mijn moeders vast nummer worden ge-reactiveerd
Ik verwacht dat de collega dit gaat proberen. Zo te zien is alles opgezegd en dan heeft het wel wat voeten in de aarde, ben ik bang. Ik kan hier beter niet tussen gaan zitten want zo verstoor ik het proces. Ik hoop dat ze snel contact zoeken.
Badge
derde dag nu geen internet,vaste telefoon en interactieve TV, DIT KAN TOCH NIET
Badge
Nu de vierde dag zonder , waarom kan de klantnummer xxxxx niet geactiveerd worden. Dit is het afgesloten abonnement in Jan!!!

admin: klantnummer verwijderd ivm privacy
Hoi Erik,
De afdeling Klachten gaat zo spoedig mogelijk contact met jou zoeken. Ik weet dat het lang duurt, excuses daarvoor.
Badge
Hi Edwin of L.S.,
Spoed procedure gestart.!!! Heb niks meer aan excuses.
Vijfde dag zonder vaste lijn, internet en interactive TV
Is de zaak ondertussen hersteld, Erik?
Badge
hi Erwin , neen maandag verwacht ik een monteur om 10:00 uur
Oef, ik had goede hoop toen ik zag dat de spoed en herstel afdeling de order weer actief had. Helaas was er dus nog een monteur nodig. Heeft die de klus wel kunnen klaren?
Badge
Erwin, helaas naar mijn moeder gereden en heb van 8 tot 10 gewacht. Geen monteur.
Zelf contact opgenomen en blijkbaar was zonder ons er in te kennen de monteur afgezegd!.
Heb email kunnen openen en codes voor tv kunnen krijgen en deze opnieuw opgestart.

Het is wel een hele soap geworden. Je dient een officiele klacht in omdat er 2 abonnementen actief zijn waarvan er een op een niet bestaand adres. Je vraagt of een abonnement gedeactiveerd kan worden en vraagt deze dubbele betaling terug en je eindigt 16 dagen zonder internet.
Dat ben ik roerend met je eens, Erik. Ik hoop dat mijn collega's van Klachtenafhandeling het ondertussen hebben opgelost?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog wel vragen hebben, laat het weten!