Beantwoord

Ongevraagd een verzoek tot overname

  • 11 November 2019
  • 1 reactie
  • 392 keer bekeken

 Helaas is het een herhaaldelijk probleem “het verzoek tot overname diensten” wat in zou gaan op 28-oktober. Ik heb diverse mails en brieven ontvangen dat een andere aanbieder mijn aansluiting gaat overnemen en, als ik dit niet wil, ik een telefoonnummer moet bellen, 2 intoetsen en mijn persoonlijke code in moet voeren zodat ik contact krijg met de juiste persoon die dit kan annuleren.

Dit nummer heb ik totaal 3 keer gebeld, op 18-10-2019 van “gregory”  te horen gekregen dat er helemaal geen verzoek tot overname is en dat ik alle verzonden mails en brieven als niet verzonden kan beschouwen. Toen het eenmaal 28 oktober was bleek mijn abonnement toch te zijn over genomen en zit ik zonder TV en internet. de totale tijd van het zitten zonder TV en internet is 9 dagen..  terwijl mijn abonnementkosten 62 euro per maand zijn, vindt KPN het voldoende om 25 euro vergoeding aan te bieden en niet eens hun excuses. Het vertrouwen in jullie “communicatie” is flink beschadigd. Dit vind ik meer dan eerlijk om te delen met de andere klanten, en zal ik zoals jullie best kunnen begrijpen overstappen. Ik heb uren met KPN medewerkers aan de lijn gezet, vriendelijke mensen gesproken maar ook de meest asosciale medewerkers. Vroeger was ik absolute fan van KPN, maar in het afgelopen jaar is dit voorval helaas niet het enige voorval en is het bij deze de laatste druppel die mij doet “overlopen” naar een concurrent. Dank voor jullie service, dit was tot vorig jaar uitstekend.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 15 November 2019, 14:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Lellastiekje Welkom hier op het KPN Forum en natuurlijk mag je je verhaal delen. Ik kan me goed voorstellen dat je baalt van wat er is gebeurd. Als ik het zo lees is er sprake geweest van een ‘lijnkaping’: een verzoek tot overname van je diensten dat niet door jou is gedaan. Zoiets kan het gevolg zijn van een invoerfout en kan heel vervelend zijn. Als die overname toch wordt doorgevoerd zit je plotseling zonder diensten. Dit lijkt bij jou ook het geval te zijn geweest, ondanks dat je hebt aangeven je diensten niét moeten worden overgenomen. 

Ik lees terug dat dit alles wel weer hersteld is? Dat het fout is gegaan is zeker een excuus waard en het is erg jammer dat je vertrouwen zo beschadigd is geraakt. 

Reageer