Beantwoord

Onjuiste bedragen op factuur

  • 24 June 2021
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedemiddag,

Om onduidelijke redenen (abonnement NIET gewijzijgd) ontvang ik voor de maand juli een vele hogere faktuur; het bedrag is van 23,20 gestegen tot 30,30. Ik hoop dat een KPN medewerker bereidwillig is dit vraagstuk snel op te lossen ten einde een langdurige discussie te vermijden.

Referenties:

Klantnummer (...)

Fakt (...)          30,30 (onjuist)

Fakt (...)23,20 (correcte bedrag)

 

Heel graag een opvolging svp; mijn dank zal groot zijn

Groet

RSCH

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 June 2021, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @RCHA Welkom hier op het KPN forum. Hier kun je met de leden van onze community in gesprek gaan over onze diensten en producten! Onze forumleden beschikken over vele kennis en denken heel graag met je mee. Moderators zoals ik werken voor KPN; wij begeleiden deze gesprekken en zorgen dat informatie goed vindbaar is. Zo hebben ook alle meelezers iets aan de vragen en de antwoorden. 

Dan over je factuur: heb je ook op de specificatie gekeken? Daar staat precies op waar kosten voor worden berekend en je zou dus eenvoudig moeten kunnen herleiden waar deze extra kosten vandaan komen? 

Dank voor je reactie Bart.

Mijn CombiVoordeel 5 euro die ik eerst had is verdwenen plus daarboven op ben ik belast voor 2,10 voor (kennelijk) ten onrechte genoten voordeel. Ik heb geen enkele communicatie hierover ontvangen als ook geen enkele grond gevonden voor deze handeling. Noot: ik ben “gedwongen” overgestapt van Telfort naar KPN en tijdens de overstap werd mij duidelijk gemaakt dat ik te alle tijde het oude (Telfort”) tarief zou betalen.  Kun jij svp nagaan waarom men mijn tarief heeft verhoogd?

 

Dank

RSCH

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan @Ruc !

Er zijn meer topics waarin oud-Telfortklanten hetzelfde aangeven, zoals dit topic en deze. Heb je de voordelen al wel aangemeld via de pagina waarin beide topics naar verwezen wordt? Mocht je er onverhoopt niet uitkomen, dan kun je altijd even contact leggen met de klantenservice via 0800-0402 of een chat starten via de website