Vraag

Onjuiste factuur

  • 4 August 2020
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb een onjuiste factuur ontvangen en jullie kunnen mijn abonnement blijkbaar na een fout van een van jullie medewerkers niet meer terugzetten. Tevens krijg ik geen reactie van jullie kant. Erg slechte service, log lichaam


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik heb een onjuiste factuur ontvangen en jullie kunnen mijn abonnement blijkbaar na een fout van een van jullie medewerkers niet meer terugzetten. Tevens krijg ik geen reactie van jullie kant. Erg slechte service, log lichaam

*Admin: reactie samengevoegd met je eigen topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Azwe, welkom en excuses voor de late reactie! Hoe staat het er nu voor? Is er inmiddels duidelijkheid? Waarom heb je een onjuiste factuur gekregen? Wat klopt er niet? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er graag verder mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het nu wel duidelijk is. Als er toch nog vragen zijn, weet je me te vinden!