Beantwoord

Onstabiele ping tijdens games

  • 22 juli 2017
  • 4 reacties
  • 582 keer bekeken

Hallo,

Sinds een dag of 6 geleden heb ik ervaren dat tijdens het spelen van games mijn MS erg onstabiel is. In het begin waren het spikes waarbij mijn MS tussen de 90-500 was. Op dit moment is mijn MS constant 200 of meer waarbij ik peaks van 1300 heb. Ik speel vooral Blade&Soul waar dit voorkomt. Rocket League heeft hier ook last van.
Wij gebruiken een Experiabox V10, Die is aangesloten op onze modem. vanuit de box heb ik een kabel naar mijn router lopen die naast mijn computer staat. dit is een ASUS AC-3200 en vanuit daar is een kabel naar mijn computer.
Wij horen 44Mbps te ontvangen, maar op dit moment is onze Mbps 22-27.
Ik heb alles eenmalig 10 minuten uitgezet. toen was het voor ongeveer 8 uur normaal, maar ondertussen is het weer terugekomen.
Dit is mijn uitslag wanneer ik een speedtest doe: http://beta.speedtest.net/result/6477032015

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ping weer stabiel wordt?

Brian.
icon

Beste antwoord door 1benzjie 25 juli 2017, 20:01

Klinkt als hetzelfde probleem dat hier beschreven wordt : https://forum.kpn.com/internet-9/packetloss-niet-te-doen-434403
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Kan je als test die Asus er eens tussen uit halen?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Brian, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat gamen niet echt lekker gaat met zo'n hoge ping.

Net als Robin ben ik benieuwd wat er gebeurt als je jouw Asus er eens tussenuit haalt.

Reageer je ook mijn privébericht? Dan meet ik jouw internetverbinding eens door en kijken we daarna verder.
Hoi Brain.
Bij mij is precies het zelfde probleem. ook ongeveer nu 8 dagen dat ik loop te kloten met men ping.
Ik heb een abbo van 100/100, als ik een normale speedtest doe heb ik 3ms ping 102 down en 120/140 upload. Dat laatste is ook pas 8 dagen daarvoor altijd netjes rond de 100/100.
Ik heb vooral als ik via Teamspeak 3 aan het bespreken ben dat ik de mensen slecht hoor ( alsof zij in space zitten) en als ik aan het gamen ben gebeurt het dat ik regelmatig nog stukken doorloop of juist te laat iets door heb.

Mocht jij een antwoord krijgen hoe dit verholpen kan worden hoor ik het graag.
Via de telefoon (kpn klantenservice) krijg ik alleen maar de mededeling dat men verbinding goed is en als je dan toch iets meer upload krijg is toch mooi mee genomen. Zolang je gewoon kan internetten dan is er voor kpn niets aan de hand. wij (kpn) moeten normaal internet leveren en bieden geen ondersteuning aan software (teamspeak 3) of games (alle online games).

Als iemand ons kan helpen heel graag word hier onderhand gek van.
Klinkt als hetzelfde probleem dat hier beschreven wordt : https://forum.kpn.com/internet-9/packetloss-niet-te-doen-434403

Reageer