Beantwoord

Ontevreden over communicatie bij verhuizing

  • 13 October 2019
  • 7 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik ben per 1 oktober verhuisd en heb KPN mee overgenomen naar mijn nieuwe adres. De aansluiting zou 1 oktober plaatsvinden en na 1 oktober zou ik contact opnemen met de klantenservice voor het regelen van korting (die ik ook zou hebben gekregen wanneer ik mijn contract op het oude adres zou opzeggen en een nieuwe zou afsluiten voor het nieuwe adres).
Zo gezegd zo gedaan, enkele dagen geleden hiervoor gebeld. De abonnementen bleken te zijn gewijzigd afgelopen dinsdag en zodoende heb ik mijn Alles-in- 1 moeten wijzigen naar een nieuw Hussel abonnement om mijn beloofde verhuiskorting te kunnen krijgen. Dezelfde dag heb ik daarvan de bevestiging ontvangen: het Hussel abonnement incl kortingen en Fox Sports (welke ik al had ivm KPN compleet). Een dag later ontvang ik een email dat Fox sports verwijderd is. Na een telefoontje naar de klantenservice blijkt deze extra zender opgeheven binnen de nieuwe Hussel pakketten.
Hier baal ik enorm van, want ik wil niet achteruit in mijn zenderpakket maar alleen de beloofde korting ontvangen en tijdens het afsluiten is hier niet over gesproken.

Daarom wil ik mijn oude contract weer terug, dus het opzeggen van Hussel (ik heb 14 dagen bedenktijd volgens de dame waarmee ik de Hussel afsloot). Tot mijn verbazing hoor ik dat opzeggen van de Hussel toch niet meer kan omdat dezelfde dame hem definitief in heeft laten gaan en ik op maar een klachtenformulier in moet vullen. Dit heb ik dan ook gedaan. Het kan niet zo zijn dat ik een nieuw abonnement voor de korting af moet sluiten en ik hier uiteindelijk of duurder of met zenderpakketten minder uit ga komen, dus erop achteruit ga. Ik wil dus graag of mijn oude abonnement met Fox Sports terug, of Fox Sports binnen mijn nieuwe abonnement zonder hier een meerprijs voor te betalen. Ik verneem van u graag de mogelijkheden, misschien is dat via dit forum ook mogelijk...?!
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 October 2019, 11:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Demandt, welkom op het forum! Jammer te lezen dat bepaalde dingen niet goed verteld zijn. Jij had Fox Sports gratis als onderdeel van KPN Compleet. Dan verandert er inderdaad het een en ander als je overgaat naar Hussel. Compleet zoals je voorheen had bestaat namelijk niet meer in de Hussel. Dat betekent dat het gratis zenderpakket komt te vervallen. In plaats daarvan krijg je (als je ook mobiel hebt) €5 entertainmentkorting. Waarbij het dan niet uitmaakt welke van de entertainmentopties je actief hebt. 

 

Bij het wijzigen van een oude generatie pakket naar Hussel is het technisch niet mogelijk om dat terug te draaien als het eenmaal is doorgevoerd. Vandaar ook dat een wijziging als dit eigenlijk altijd een ingangsdatum moet hebben die 14 dagen in de toekomst ligt. Zodat je ook gewoon 14 dagen de tijd hebt om nog te annuleren als je zou willen. Ik begrijp dat dit niet gedaan is in dit geval. Daarvoor mijn excuses. 

 

Als je hier nu een klachtenformulier voor hebt ingevuld, dan is het handigst om die af te wachten. Anders gaan we dingen dubbel doen en lopen we elkaar in de weg. Je krijgt over het algemeen binnen een paar werkdagen reactie op het formulier.

Dag Erik,

Binnen 10 werkdagen zou er een reactie moeten komen van KPN op het klachtenformulier maar ik heb tot op heden nog niets gehoord.

Zelfs in dit stadium worden gemaakte afspraken (reactie binnen 10 werkdagen) niet nagekomen.. ik word er moedeloos van!

Ik hoop dat u me verder helpen kunt, en anders ben ik genoodzaakt andere stappen te gaan nemen, dit vreet nu al weken aan me en gaat te lang duren.

Met vriendelijke groet,

Sharona Demandt

Reputatie 7
Badge +30

Ai, dat is jammer, Sharona. Ik ga hier even verder naar kijken en kom er volgende week bij je op terug. Ik verwacht dat we hier dan ook een oplossing voor hebben :)

Beste Erik, 

 

Ik ben enkele malen gebeld door klachtenafhandeling van KPN, helaas binnen werktijd waardoor ze me niet te pakken hebben gekregen. Terugbellen is ook niet mogelijk, dus we liepen elkaar enkele dagen mis. Gisteren werd mij door uw collega Esther per voicemail medegedeeld dat ze uit coulance mij Fox Sports voor een jaar zou vergoeden, daarmee was voor mij alles afgehandeld. Dit werd ook meteen aangezet.

 

Helaas is ook dit fout gelopen, Fox Sports werd idd toegevoegd, maar mijn interactieve tv werd door haar verwijderd.

Zodoende zit ik nu met een geblokkeerd account en heb ik al 2 dagen helemaal geen tv meer. 

Vanochtend heb ik interactieve tv weer aangevraagd, hier ook een bevestiging van gekregen, en de tv zou het binnen 2 uur weer moeten doen. Enkele uren verder, blijkt de wijziging niet zichtbaar bij de klantenservice, en vooralsnog is de enige oplossing wachten op tv tot 8 of 11 november.

Het spijt me zeer, maar gisterenochtend had ik nog tv, en door een fout van een medewerkster kom ik aan het wachten en nota bene betaal ik gewoon mijn facturen voor internet en tv..

 

Bij de klantenservice blijken alle orders nu door elkaar te lopen en word ik van afdeling naar afdeling gestuurd, sta ik tot twee keer toe 45 minuten in de wacht en wordt de verbinding verbroken...

Sorry, maar de oplossingen lijken tot nu toe niet te werken, ik wordt echt heel erg boos en verdrietig en ik weet even niet meer wat ik doen moet..

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Goed dat je wel gebeld bent. Maar verder is het echt van de wal in de sloot. Vul je gegevens in op je profiel dan pak ik dit met je op!

Dankjewel, ik heb mijn gegevens zo compleet mogelijk ingevuld!

 

Nogmaals dank!

Reputatie 7
Badge +30

Sorry voor de vertraging in antwoord, Sharona! Ik zie hier dat interactieve tv inmiddels weer onderdeel is van je pakket. Vorige week zijn, per e-mail, ook de nieuwe iTV gegevens naar je verstuurd, heb je die ontvangen?

Wat betreft Fox Sports, dat is ook weer onderdeel van het pakket. Daar is een tijdelijke korting op geactiveerd. Maar daar hebben we inmiddels, voor klanten zoals jij waar Fox Sports met de korting op de bevestiging stond, een blijvende oplossing voor. Daar ga ik je gegevens intern voor doorzetten. Ik kom er dan later deze, of volgende, week even op terug wanneer dat verwerkt is. 

 

Edit: de korting op Fox Sports is weer hersteld.