Vraag

Ontevreden over communicatie bij verhuizing

  • 2 December 2019
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Badge

Goedenavond,

 

Twee weken geleden zijn wij verhuist naar ons nieuwe adres. De verhuizing hadden we één week van tevoren aangegeven bij KPN en gelijk een afspraak ingepland voor 3dec om de KNP aansluiting te maken voor Internet en Televisie. Nu worden wij 2dec gebeld dat de afspraak niet door kan gaan vanwege een fout in het systeem van KPN. Wij hebben een dag vrij genomen om aanwezig te zijn bij de aansluiting. Hoe lang het gaat duren voordat wij aangesloten  zijn, is niet bekend.

We zijn doorverwezen naar de klantenservice, daar hebben we een noodpakket aangevraagd. De persoon die we aan de lijn kregen, was niet klantvriendelijk en kwam niet met oplossingen om ons te helpen.

Hetgeen dat we erg vervelend vinden, is dat we één dag van tevoren worden ingelicht, onvriendelijk worden behandeld en er geen duidelijkheid is.

Hoe komen jullie ons tegemoet? Want de abonnementskosten lopen gewoon door en we maken er al een paar weken geen gebruik van.

 

Groet,

Sander en Isabel


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Goedenavond Snaddertje en welkom op het Forum! Wat jammer om te lezen dat de communicatie zo stroef verloopt. :disappointed:  Fouten kunnen gebeuren, maar dan is het niet de bedoeling dat daar zoveel onduidelijkheid achter wegkomt. Laat staan dat je onvriendelijk te woord gestaan wordt. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je oude en nieuwe postcode en huisnummer en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik of ik meer duidelijkheid kan geven en kan ik op onderzoek uit. 

Badge

Hee Sanne_M,

Ik heb mijn profiel aangevuld. We hebben inmiddels dinsdagavond nogmaals contact gezocht met de klantenservice van KPN, omdat we na een dag wachten op het noodpakket niks hadden ontvangen. Uiteindelijk bleek dat het noodpakket niet compleet was afgehandeld. We vonden het al vreemd dat er geen bevestiging binnen was gekomen. 

De collega die we dinsdagavond aan de telefoon kregen, heeft ons op een fijne manier te woord gestaan en heeft alsnog een noodpakket verstuurd die we inmiddels in gebruik hebben. Met de monteur staat een nieuwe afspraak op 18 december.

We vinden het heel erg dat wij de dupe zijn van dit verhaal en moeten nu wachten met alle tv en geluidssystemen installeren, omdat deze niet ondersteund worden door het noodpakket.

Daarnaast zijn we helemaal niet tevreden over de kwaliteit van het internet en de televisie. Het komt niet in de buurt van wat we normaal horen te hebben en waar we voor betalen.

Met vriendelijke groet,

Sander en Isabel

 

Reputatie 7
Badge +17

Super, dankjewel! Ook enorm fijn om te lezen dat je in de tussentijd prettig contact hebt gehad en dat het noodpakket gearriveerd is. :relaxed:  Het klopt dat het beeld van de Digitenne (uit het noodpakket) anders is dan wat je van iTV gewend bent. Het Digitenne signaal gaat via de lucht en is daarmee wat gevoeliger voor storingen dan iTV. Voor het internet signaal geldt hetzelfde, dat gaat via het mobiele netwerk dus zal inderdaad ook anders werken dan je gewend bent. Het is een noodpakket, dus het is als noodoplossing bedoeld totdat je eigen diensten opgeleverd zijn. Je kunt nu in elk geval internetten en TV kijken. :smile:  Ik zie de monteur ook ingepland staan, dus als je een nieuw bericht in dit topic wilt plaatsen als alles aangesloten is op 18 december kijk ik graag met je naar hoe we dit mooi af kunnen ronden. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Snaddertje! Ik zie dat de monteur langs is geweest en dat alles naar wens is aangesloten. Werken al jullie diensten nu naar behoren in het nieuwe huis? :slight_smile: Ik hoor graag weer van je! 

Badge

@Sanne_M  alles werkt nu. De monteur heeft alles netjes aangesloten. Maar het heeft allemaal zo lang geduurd, daarom zijn we geneigd om binnenkort contact op te nemen met Ziggo. Ziggo heeft namelijk hetzelfde abonnoment  voor 10eu goedkoper per maand. 

 

Gr. Sander en Isabel

Reageer