Beantwoord

Ontevreden over de zomaar willekeurig ingeplande monteursafspraak

  • 30 January 2023
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Afspraak met monteur zomaar op een willekeurige datum geplaatst terwijl er gewoon een datum was afgesproken. Daarnaast maar eeuwig aan het wachten op medewerkers die zogenaamd "zo terug" zijn, waardeloze service. 

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 30 January 2023, 12:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Daarnaast maar eeuwig aan het wachten op medewerkers die zogenaamd "zo terug" zijn, waardeloze service. 

Ja... dat lees ik vaker. Ik krijg sterk het idee dat medewerkers 2 of 3 klanten tegelijk helpen. Anders moeten ze wel heel veel naar de wc ofzo...

Reputatie 7
Badge +12

Daarnaast maar eeuwig aan het wachten op medewerkers die zogenaamd "zo terug" zijn, waardeloze service. 

Ja... dat lees ik vaker. Ik krijg sterk het idee dat medewerkers 2 of 3 klanten tegelijk helpen. Anders moeten ze wel heel veel naar de wc ofzo...

Behalve op het forum en de chat die niet meer bestaat is dit niet het geval. Elke medewerker helpt maar 1 klant per keer. 

Reputatie 7
Badge +20

Wat onhandig @Justice 🙁

Is het inmiddels wel gelukt om de afspraak te verzetten naar een tijdstip waar je het wél mee eens was?