Beantwoord

Ontevreden over installatie

  • 14 March 2019
  • 13 reacties
  • 195 keer bekeken

Badge
Ik ben absoluut ontevreden over de installatie die afgelopen dinsdag bij ons plaats vond

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Henrioost 18 March 2019, 10:08

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Henrioost, Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de installatie van afgelopen dinsdag. Zou je nog willen toelichten waarom je ontevreden bent? Misschien kan ik nog iets voor je betekenen.
Badge
Ben gistermiddag naar KPN winkel in Nieuwegein geweest om daar ook mijn klacht te uiten. Zou of diezelfde middag of uiterlijk vanochtend gebeld worden voor het maken van een nieuwe afspraak met een monteur. Niets gehoord tot nu toe!!!!
Badge
Zie net dat er een geschillen commissie is. Volgende stap
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Henrioost, Jammer om te lezen dat je klacht nog niet is opgepakt. Voordat je naar de geschillencommissie stapt, ben ik toch wel benieuwd wat er aan de hand is. Zoals aangegeven in mijn eerste bericht wil ik voor je bekijken wat ik voor je kan betekenen, maar heb tot nu toe geen toelichting van de klacht gelezen. Zou je dit alsnog willen delen? Daarnaast wil ik je vragen of je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) wil toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan pak ik het verder op.
Geef het een kans zou ik zeggen
Badge
Nog steeds geen reactie. Geen telefoontje, niets!!!!!!!!
Badge
En dan schrijft iemand op dit forum: Geef ze een kans” . Willen ze blijkbaar niet.
Reputatie 7
Badge +21
Die opmerking "geef ze een kans" wees op de vraag van Marina (een KPN moderator op dit forum):

Zou je dit alsnog willen delen? Daarnaast wil ik je vragen of je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) wil toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan pak ik het verder op.
Badge
Ik geef ze nog steeds een kans. Maar dan wel reageren
Badge +19
Er is al twee keer door een kpn medewerker gereageerd op jouw bericht maar je doet niks!! Tsja dan kunnen ze je ook niet helpen. Reageer nou eens op haar vraag!!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Henrioost, Je hebt je gegevens ingevuld in je forumprofiel. Aan de hand van je gegevens zie ik ook dat je hebt aangegeven dat je ontevreden bent over de installatie en dat je zou worden teruggebeld. Als je alsnog wilt toelichten wat er niet goed is gegaan tijdens de installatie, dan kan ik kijken naar een passende oplossing. Ik hoor graag van je 🙂
Badge
Inmiddels is er een afspraak gemaakt dat er opnieuw een monteur komt
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te lezen dat er opnieuw een monteur langskomt. Hopelijk verloopt deze afspraak wel naar wens. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons vooral weten!

Reageer