Beantwoord

Ontevreden over klantenservice

  • 6 December 2019
  • 24 reacties
  • 450 keer bekeken

Hoe krijg ik een eerlijk antword en oplossing van mijn probleem bij KPN "KLANTENSERVICE" ????????

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 December 2019, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat is de vraag? Misschien kunnen wij dan antwoord geven.

Waar is de monteur geblijven die tussen 12.00 en 14.00 bij mijn thuis langs zou komen? Waarom ben ik naar gemiddeld 15 minuten wachten op 0800 0402 en mijn verhaal gedaan weer in de wacht gezet, de eerste keer 17 minuten, verbinding verbroken. De tweede keer 40 minuten en toen door naar Reggefiber geschakeld, weer terug naar KPN. 10 minuten meer verbinding verbroken en toen de derde keer, ja hoor, 1 uur 17 minuten en raad jij is. Ja  verbindinding verbroken. Ik ben een nieuwe bijna ex klant. 2 dagen zonder internet, tv of telefoon en het lijkt mijn dat niemand bij KPN hier iets om geeft. 

Welcome to the world of KPN!

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jago911 
Oei dat gaat niet goed.
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Jago911, welkom op het forum! Wat ontzettend rot om te lezen dat je dit zoveel moeite kost.. Ik kijk graag met je mee. Wil je hiervoor inderdaad je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik begrijp dat je graag wilt weten waarom de monteur niet is geweest, maar je wilt neem ik aan ook een nieuwe afspraak maken? Wanneer schikt jou dit?

Stop Press. Latest update.

Ik heb gister avond (Vrijdag) eindelijk weer iemand te pakken gekrijgen, volgens mijn eentje die nog in class 5 zit. Ik heb hem gezegd dat ik iemand wilde spreken die mijn werkelijk kon helpen. De jonge man was eerlijk genoeg om toe te geven dat hij niet wist hoe hij het aan moest pakken en schakelt mij door. Weer verhaal uitgelegd en deze kwam ook op de conclusie dat ik een NFU en aansluit kabel nodig had. Goede nieuwes meneer ik stuir het nu op en uw ontangt bij de service punt om 14.30 morgen (Zaterdag) Niet dus. 10 minuten later een SMS met de info dat mijn pakket vanaf Maandag 9 December af te halen is grrrrrrrr. Ik heb vandag een NFU kunnen lenen van een goed kennis en nou bleekt ook nog dat ik geen glasvezel signal binnen krijgt. Mischien ligt het aan het NFU dus tot Maandag wachten en kijken wat dan gebeurd. Eerlijk gezegd ik heb er heelemaal geen zin meer met dit.      Fijn weekend.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hi @Jago911, goed dat je je weer meldt. Het spijt me heel erg om dit te melden, maar er moet een monteur komen voor de installatie. Ik zie dat er volgens mij wel een FTU is, maar geen NTU. De FTU is door KPN NetwerkNL geplaatst, maar de NTU wordt door onze monteur geplaatst. Je hebt dus ook niets aan de hardware die nu naar jou opgestuurd is. Er moet echt een monteur ingepland worden. Dat kan via de bestelstatus op onze website. Ik kan er niets anders van maken :-(. 

Hello Marcia. 

Het NTU heb ik al lang hangen en in gebruik gehad. Toen ik eerst glasvezel had door Vodafone hebben zij het aangesloten met een patch kabel. Ik hoef alleen de dummy af te schuiven en het NFU in zijn plaats te zetten. De glasvezel was Donderdag ochtend nog werkend.

Ik wacht af tot Maandag en als het nog niets is mogen ze het heel handel ophalen en voor mijn part ergens zetten wasr de zon niet schiend.

Dankje voor het info.

Mooi balen dit

Wat ik denk dat de nt vervangen moet worden

omdat dat van de andere provider anders is maar goed dit is echt niet een leuke mannier

ik hoop voor je dat het maandag opgelost word

Als je maar niet op koper geprikt word i.p.v. Glasvezel

 

Hier ben ik weer!

KPN All in one Saga Deel 15 of 16.

Heb vanochtend een bericht gehad dat mijn pakket ontvangen was, dat hij bij het service punt bezoorgd zou worden en ophalen was mogelijk vanaf 14.30.

Je raad het nooit, "sorry maneer ik heb geen pakket onder uw naam staan"

Wat een verassing! Lekker terug naar huis gelopen in de regen, loop net binnen en een bericht. Helaas uw pakket is vertraagd en word nu morgen 10 December bezorgd tussen 15.00 en 23.59. Ja eg wel. Vandag besteld, morgen in huis hahaha. Vrijdag besteld en Dinsdag in huis????????? Nee dat gaat hem ook niet worden. Goodbye KPN. It wasn't nice to know you!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Jago911, KPN kan er niet zoveel aan doen dat het pakket bij PostNL vertraagd is natuurlijk. Helemaal als je een sms hebt ontvangen dat ‘ie klaar staat voor je, waren wij op tijd met het versturen. Desalniettemin kan ik me voorstellen dat je hier niet op zat te wachten. Heb je het pakket nu opgehaald?

Beetje moeilijk als 3500 km van huis af ben wat ik KPN duidelijk op 4 verschillende tyden door heb gegeven.

Maakt niet uit hoe wij hem draaien het is KPN  NIET gelukt om zijn beloftes waar te maken. Als ik 4 of meer keer vertel dat ik vanaf 10-12-2019 5 weken uit het land ben dus niet om 10-12-2019 het pakket op kan gaan halen moet het wel duidelijk zijn dat het pakket voor 10-12-2019 bezorgd moet worden.

Ik ben een kleine visje in een grote vijver.

BLUB.

Badge +19

Iedereen weet inmiddels toch wel dat in december een pakket zelden of nooit op de beloofde tijd wordt afgeleverd. Simpel omdat de bezorgdiensten de drukte gewoon niet aankunnen. 

@Joep1965 kom toch niet met die onzin

ik bestel echt heel veel online en alles met postnl komt altijd netjes aan op de aangegeven tijden in de app

tijdens kerst / sinterklaas enz. kan het later zijn maar staat dat ook vermeld

meestal nog op tijd

alles maar ook alles wat ik verstuur tijdens december met postnl naar mijn klanten hebben ze echt de volgende dag al en ja dat kan ik zien en volgen met de app

wat ts zegt en als het hem belooft word moet men dat ook waar maken

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Kan ik nog iets voor je betekenen op dit moment? Is er in de aankomende vijf weken wel iemand op jouw adres aanwezig? Het lijkt me goed om dan alsnog een monteur aan te sturen. Mocht dat niet kunnen, regel dit dan als je weer terug bent. Het is namelijk wel echt van belang dat deze komt om de boel aan te sluiten.

Beste Marcia

Ik kreeg een mail te zeggen dat mijn aansluiting klaar was en dat ie gebruiksklaar was plus de eerste rekening. Dit terwijl ik geen monteur heb gezien en niks is aangesloten. Dus, ik WEER bellen KPN "SEREVICE" Word vertelt dat mijn abbonement nu actief is en dat ik lekker kon betalen voor een service dat ik niet heb en dat als ik een monteur wil hebben dat het niet lukt onder de gratis installatie maar onder het garantie service "zucht" Helaas na enkel pogingen word ik verteld dat de afspraak alleen kon worden gemaakt door een ander afdeling, en dat zij mijn door zou schakelen. Nou het spannend stuk! Na dat ik weer het muziek bandje dat ik zo goed kan werd na 1 uhr en 7 minuten de verbinding verbroken. Eg een verassing voor mijn. Ben ik echt niet verwacht van KPN (zie eerder bericht)

Dus in feite ben ik aan betalen voor een dienst dat ik niet heb en dat ik niet kan gebruiken.

Ik was/ben in staat om een afspraak te maken en dan pas in Januari als ik zelf bij ben, maar zien dat dit niet mogelijk is op moment zal ik moeyen wachten tot dat ik terug ben en dan zeker nog 3 weken moeten wachten tot iemand komt. Totaal 2 maanden voor niks betaald.

Gr. Jago

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er inderdaad iets niet goed ging met het plannen van een installatiemonteur. Die staat er nu wel in voor de 15e tussen 8 en 10. Ik begrijp nu uit jouw verhaal dat dit niet uitkomt? Is er dan wel iemand aanwezig of helemaal niet? Anders zullen we deze moeten herplannen, er zit niets anders op. Op het moment dat de boel geïnstalleerd is, kunnen we kijken naar een tegemoetkoming in de kosten. Daarvoor moet het dan wel eerst opgelost zijn. 

Als het 15 Januari word is het geen probleem, maar hier heb ik geen bevesting van gekrijgen. Ik zou het zeer op prijs stellen als ik bewijs kon hebben dat dit definitief doorgaat.

Heeft uw een direkt link waar ik uw kan contacteren ipv open forum?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat de monteur inderdaad via een omweg is aangevraagd en dat is de reden dat je hier geen bevestiging van gekregen hebt. Excuses hiervoor. Dit mag je alsnog als bevestiging zien. De monteur komt op 15.01 tussen 8 en 10 uur. Je mag mij altijd een privébericht sturen, maar stel dat ik onverhoopt absent ben, wordt dat niet door andere collega's gelezen. Dit topic wel :-).

Ja de laatste monteur die zou komen werd ook via een omweg ingeplanned en is ook niet geweest. Word ik vertelt dat het nergens geplanned stond.

Ik wacht het af tot 15/01 en dan als alles werkt gaan wij praten over een tegemoetkoming.

Feliz Navidad allemaal.

Reputatie 7
Badge +30

Heel vervelend dit.. Ik ga er vanuit dat het alsnog in orde komt! Je weet me te vinden als dat onverhoopt niet zo is. Fijne dagen!

Zo! Precies 28 dagen sinds laatste bericht van KPN ben ik er weer, en raad is wat? Ja inderdaad nog geen internet of ander diensten.

Monteur was om 09.00 bij mijn thuis vanochtend en constateerd dat er iets was met het glasvezel. Hij is zelfs 3 keer op en neer naar het centraal geweest. Uitendelijk is besloten dat Reggefiber langs moest komen om EEN STEKKERTJE te vervangen. Ik zou binnen 4 uur gebeld worden en met een beetje geluk komt het monteur vandag nog langs. Niet dus! Ben net gebeld door KPN Fibre NL en heel kort en bondig vertelt dat het eerste afspraak pas op Vrijdag tussen 12.00 en 16.00 gemaakt kan worden. 

Eg een super cadeau van de Sint. Ben werkelijk sinds 05 December zonder diensten en na al die tyd zit ik nog te pongelen. Ze hebben wel al 2 maanden abbonement geld genomen. Zelfs de €25 die ik niet zou hoeven te betalen is eraf.

Nog nooit heb ik zo'n spijt gehad dat ik deze overstap heeft gemaakt, en waar kun je verhaal nemen? "NERGENS"

Reputatie 7
Badge +30

Wat vreselijk dit, zeg.. Komt er nu morgen wel iemand van KPN NetwerkNL? Zoals eerder aangegeven, komt dat met de kosten zeker wel goed. Ik kan me echter heel goed voorstellen dat je wilt dat het gewoon opgelost is.

Origineel aanvraag datum 04/11/2019.

Aansluitdatum 05/12/2019

Eerste monteur 15/01/2020

Twee maanden al abbonements kosten afgehaald en nog niks.

17/01/2020 zou iemand komen om de boel op te lossen. Ben benieuwd en voort zeer skeptische!

Reputatie 7
Badge +30

Zie ik het goed dat je nu online bent?! Wat is er vandaag gebeurd? Ik vergoed een bedrag van 105 euro, namelijk de eerste twee facturen en nog een klein stuk over de huidige factuur tot vandaag. Dat wordt op de volgende facturen in mindering gebracht. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, laat je dit dan weten? Nogmaals mijn excuses voor de hele gang van zaken!