Ontevreden over nieuwe Experia Box V9

  • 5 April 2019
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Badge
Zozo, te lezen ben ik niet enige ! Ik vroeg om nieuwe experia box v10 en kreeg v9 en 2de hands ook !! MelvinZ schreef "De v10 is wel degelijk beter als ik mijn ouders en andere mensen moet geloven. Daarentegen hadden mijn ouders voorheen ook geen v10. " Ja, idd , mijn vrienden hebben v10 en is stukken beter dan V9 en V8. Daarnaast kan ik NIET een DHCP instellen en port forwarding voor mijn web server. Ben al meer dan 12 jaar trouw gebleven en ik overweeg te stoppen met abbo van KPN vanwege slechte service!

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Martijn, welkom hier. De v10 hebben wij al even niet meer, het gaat nu om de V10a. De enige reden die ik kan bedenken dat jij de V9 hebt gekregen is omdat je 2 telefoonnummers hebt, maar klopt dit ook? Anders kan ik de V9 uiteraard omruilen voor de V10a. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Martijn, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.