Vraag

Ontevreden over wifi en wifi tuner

  • 17 November 2019
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Beste, kpn

Dit is helaas de enige manier om

mijn klacht zwart op wit te hebben

 

Ik ben zwaar teleurgesteld in de WiFitest, die ik al meerdere malen heb gedaan. blijft continue vastlopen.

En telefonisch wordt mij continue doorverwezen om de wifitest te doen . Monteur laten komen is op eigen risico, wordt mij telefonisch verteld . Dus het schiet niet op zo . Want het probleem wordt niet opgelost ( WiFi blijft traag Thuis) wat me blijft verbazen is dat een jaar geleden ,Telfort 50 mb bij mij de WiFi veel beter was. dan  kpn 100  mb nu . Dus hierbij schriftelijk me klacht ingediend. Wordt dit niet opgelost binnen 7 dagen dan stop ik met de maandelijks betaling en beëindig me contract . Ben het gewoon zat om continue van hot naar her te worden gestuurd . Maar ik ben degene die met het probleem blijft zitten .

Hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost .

 

Dus kwa dienstverlening en mijn wensen  . scoort kpn heel slecht in mijn ervaring .

 

Klantnummer :*********

m.v.g. Chahid 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

@Chahid1994 wat vervelend dat je Wi-Fi niet goed werkt. Welke experiabox heb je? Staat de experiabox een beetje centraal in huis of heb je em verstopt in de meterkast? Goed Wi-Fi in het hele huis krijg je niet zomaar tegenwoordig  daar moet je echt wel wat voor doen.  Overigens is de provider niet verantwoordelijk voor goed Wi-Fi. We horen graag van je.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Chahid1994, welkom! Ik heb ook benieuwd naar het antwoord op de vragen die Joep stelt. Daarnaast zou ik graag willen weten hoeveel Mbit/s je kunt halen.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.Â